Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dunn
ORIGINAL: Imogene
ORIGINAL: MammaMia98
80x100[;)]
Vi og.
Og den er vanlig å bruke frem til 2-3 års alder, sa de på Princess.
Når jeg kjøpte denne sa mamma'n min at det var den hun brukte minst. Hun byttet veldig fort til 100x140 med oss alle tre.
80x100[;)]
Vi og.
Når jeg kjøpte denne sa mamma'n min at det var den hun brukte minst. Hun byttet veldig fort til 100x140 med oss alle tre.
Husker morra di sånne detaljer fra dere var små? Jeg har glemt alt sånn fra Mia var baby til nå... IMPONERENDE!!
80x100[;)]
Vi og.
80x100[;)]
Vi og.
Folk gjør nok forskjellig [;)]
Juniordyna er iallefall for stor for oss enda, har ikke kjøpt den engang, vi.
ORIGINAL: lemo
Olea fikk 100x140 dyne i bursdagsgave av bestemor. Trodde den skulle være altfor stor i sprinkelsenga, men den passer egentlig helt perfekt. 80x100 sparket hun som regel av seg i løpet av natta, men denne holder seg på plass. Blir litt ekstra dyne i sengeenden da, men er nå tross alt bedre det enn ingen dyne[;)]
Mulig vi må revurdere dynestørrelsen når han skal slutte med posen også altså, men foreløbig syns jeg den dekker han helt greit, og klypene holder som sagt dyna der den skal være.
Er forøvrig veldig fornøyd med dundynene på Princess. Hadde det som vogndyne når han var bitteliten også [:)]
ORIGINAL: Marianne1
Nicolai begynte med juniordyne da han ble 1 år. Sover MYE bedre med den. Den lille dyna bare kasta han rundt, så jeg tror han våkna av at han frøs. 80x100 til en er 2-3 år synes jeg hørtes veldig rart ut.. [&:]