Hva slags str. bruker dere på dyna?

Dunn

Forumet er livet
Oppfølgingstråd til "Hva slags temperatur har dere på soverommet?"

Hva slags str. bruker dere på dynene til de små nå?

Vi bruker enda 80*100, den har han hatt hele tiden.. [:)]
Tror ikke han får nye før han får ny seng..?
Er det plass til 100*140 i sprinkelsenga? [8|]

ORIGINAL: MammaMia98

80x100[;)]

Vi og.
Og den er vanlig å bruke frem til 2-3 års alder, sa de på Princess.

ORIGINAL: Imogene

80x100[;)]

Vi og.

Når jeg kjøpte denne sa mamma'n min at det var den hun brukte minst. Hun byttet veldig fort til 100x140 med oss alle tre.

ORIGINAL: Dunn

80x100[;)]

Vi og.

Når jeg kjøpte denne sa mamma'n min at det var den hun brukte minst. Hun byttet veldig fort til 100x140 med oss alle tre.

Husker morra di sånne detaljer fra dere var små? Jeg har glemt alt sånn fra Mia var baby til nå... IMPONERENDE!!

80x100[;)]

Vi og.

Husker morra di sånne detaljer fra dere var små? Jeg har glemt alt sånn fra Mia var baby til nå... IMPONERENDE!!

Åjada. Det husket hun [;)] Sikkert fordi hun gjorde det med alle tre.

80x100[;)]

Vi og.

Folk gjør nok forskjellig [;)]
Juniordyna er iallefall for stor for oss enda, har ikke kjøpt den engang, vi.

syns den 80*100 ble for lita for noen mnd siden jeg.. fikk ikke pakka henne skikkelig inn i dyna.. [8|] kjøpte dyne på ikea nå da, den er en god del større.. men vet ikke målet..

80x100[;)]

Vi og.

Folk gjør nok forskjellig [;)]
Juniordyna er iallefall for stor for oss enda, har ikke kjøpt den engang, vi.

Det har ikke vi heller, men vurderer det. Som snuppah88 skreiv, får ikke til å pakke rundt Eirik med den 80x100 dyna.

Olea fikk 100x140 dyne i bursdagsgave av bestemor. Trodde den skulle være altfor stor i sprinkelsenga, men den passer egentlig helt perfekt. 80x100 sparket hun som regel av seg i løpet av natta, men denne holder seg på plass. Blir litt ekstra dyne i sengeenden da, men er nå tross alt bedre det enn ingen dyne[;)]

Vi har bytta til junior dyne nå, å den er mye bedre å pakke Em inni. Og den er ikke for stor for senga!!

ORIGINAL: lemo

Olea fikk 100x140 dyne i bursdagsgave av bestemor. Trodde den skulle være altfor stor i sprinkelsenga, men den passer egentlig helt perfekt. 80x100 sparket hun som regel av seg i løpet av natta, men denne holder seg på plass. Blir litt ekstra dyne i sengeenden da, men er nå tross alt bedre det enn ingen dyne[;)]

Sånn tenker jeg også.

Mulig vi må revurdere dynestørrelsen når han skal slutte med posen også altså, men foreløbig syns jeg den dekker han helt greit, og klypene holder som sagt dyna der den skal være.

Er forøvrig veldig fornøyd med dundynene på Princess. Hadde det som vogndyne når han var bitteliten også [:)]

Nicolai begynte med juniordyne da han ble 1 år. Sover MYE bedre med den. Den lille dyna bare kasta han rundt, så jeg tror han våkna av at han frøs. 80x100 til en er 2-3 år synes jeg hørtes veldig rart ut.. [&:]

bruker 80*100. er redd om vi bruker 100*140 så ender ungen opp UNDER dyna... og det vil jeg IKKE!![&:]

Mulig vi må revurdere dynestørrelsen når han skal slutte med posen også altså, men foreløbig syns jeg den dekker han helt greit, og klypene holder som sagt dyna der den skal være.

Er forøvrig veldig fornøyd med dundynene på Princess. Hadde det som vogndyne når han var bitteliten også [:)]

Vi har dundyne fra Hansen og Dysvik og er kjempe fornøyd med de. (Til oss selv.)

ORIGINAL: liseann

bruker 80*100. er redd om vi bruker 100*140 så ender ungen opp UNDER dyna... og det vil jeg IKKE!![&:]

Nettopp - og en 1-åring er gjerne ikke så voldsomt mye lenger enn 100 cm.........[8|]

ORIGINAL: Marianne1

Nicolai begynte med juniordyne da han ble 1 år. Sover MYE bedre med den. Den lille dyna bare kasta han rundt, så jeg tror han våkna av at han frøs. 80x100 til en er 2-3 år synes jeg hørtes veldig rart ut.. [&:]

Synes også 2-3år var lenge med 80 x 100. Husk at man er ca. halve sin str. i en alder av to år. Dvs. at den gutt som blir 180cm er jo 90cm da. Jeg er ikke mer enn 160, men synes dyne på 200m er litt kort [;)]

Back
Topp