Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ingen stil. Pga to graviditeter og mye opp og ned i vekt de siste fire årene, pluss at jeg ikke er så glad i å shoppe, så har jeg lite klær. Enda er det kanskje bare ti prosent av det jeg har jeg bruker. Har to par bukser som passer meg, og de er tilfeldigvis slengbukser. Ikke det jeg ville valgt hvis jeg skulle shoppe nå, for å si det sånn. Har arvet en del, og bruker det fordi det passer. Hvis jeg går litt ned i vekt og sånn kan jeg kanskje shoppe litt da. Da blir det nøytrale, enkle jeans, noen litt røffe t-skjorter eller topper og litt grove strikkagensere eller strikkajakker. Tror jeg.
Har ikke peiling på hva slags stil jeg har. Går sjelden i joggeklær ute blandt folk. Men det blir som regel jeans. Sjelden kjole eller skjørt til hverdags. Er muligens litt kjedelig... Det meste i skapet er ganske nøytralt, så jeg har prøvd å få inn litt farger/mønster.