Hva slags stil..

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
har du? Og er den sånn du ønsker den skal være, eller sikler du på å forandre klesstilen din helt..?

Jeg vil se bilder!!!! :D

83687116eb0e5f1a858eafe7f65ea0b3
Her er jeg. Jeg elsker denne stilen. :p Kunne handla meg gal med disse kjolene :p

Daffestil med store joggebukser og slitte langerma tskjorter inne.

Maskara, litt kajal og enten tights med lang genserkjole, eller jeans og genser med skinnjakke til. Liker litt bling til.

Ekstravagante kjoler når jeg kan - elsker kjoler :P

Hjemme gpr jeg ofte i kose bukse og genser :) uten sminke og ball på hodet :p

Uten blant folk går jeg ofte i dongeribukse, topp og cardigan. Sminke og steller håret:p
Eller strømpebukse, skjørt og bluse/topp :)

Hjemme er det ullundertøy, eller joggebukse og stor tskjorte/genser.
Ute blant folk er det dongeri, topp og strikkagensere eller strømpebukser og lange strikkagensere :-)

Jeg bytter stil alt etter hva jeg skal :p
På julebord, finere selskap, bryllup osv er jeg den elegante med lang kjole.
På fest er jeg den med utringning og kløft og tights/skjørt/dongeribukse :p
Når jeg skal ut av huset på en vanlig dag har jeg på dongeribukse/tights, topp og hettegenser/jakke.
Hjemme er det tights/joggebukse, en god t-skjorte og fleecejakke.
Møter, begravelse og sånt, så er det dressjakke, finbukse/dressbukse/svart skjørt og en pen topp.

12180095_10156262038225220_730413849_n.jpg
Går aldri ut med joggebukse på, det er jeans og noe attåt her i gården.12218953_10156305461585220_588816616_o.jpg
Never mind skittent speil....... (også ser jeg en snikebh i bakgrunnen :p)

Hjemme er det joggebukser og komfortable gensere :)

Ute går jeg i olabukser/skjørt med svart og tykk strømpebukse og gjerne skjorter/bluser :)

Har et kjede, armbånd og øredobber jeg alltid går med :)

Sminker meg ikke :) Tegner bare litt på brynene :)

jeans og topp/genser... men nå er jeg så tjukk så jeg får ikke på meg buksene mine :p har derfor vært joggebukse eller tights en stund...

for sånn 10-12 år siden hadde jeg mer rocka/gotisk stil :p black all over. kan være litt rocka enda, men goteren i meg er nok død :p

u-kelebek-tas-baskili-tunik--lacivert--moonlight-148045-1.jpg

Lang dekkende tunika, jeans, støvletter på vinteren og ballerina sko på sommeren ;)
Hater derimot å handle klær, finner nemlig "aldri" ting jeg vil ha på meg eller som passer! Skulle gjerne tatt en helg i Tyrkia kun for å handle klær, føler det er en litt for stor risiko og handle det på nett.

Hjemme har jeg skikkelig daffe klær type haremsbukser eller joggebukser ;)

Daffestil med store joggebukser og slitte langerma tskjorter inne.

Maskara, litt kajal og enten tights med lang genserkjole, eller jeans og genser med skinnjakke til. Liker litt bling til.

Ekstravagante kjoler når jeg kan - elsker kjoler :P
Ca det samme her.
Men jeg orker ikke skifte ut av joggebuksa om jeg ikke skal noe spesielt, feks på butikken eller bare hente i bhg.

Hjemme har jeg ofte joggebukse og singlet. Bruker bh kun når jeg skal ut som regel. x) Ikke alltid da heller.

Ute har jeg som oftest dongeri, singlet og en litt lang genser. Singleter må alltid dekke minst halve rumpa! Jeg takler ikke å kjenne kanten på singlet eller t-skjorte over buksekanten. Eller risikere rørleggersprekk. Usj...
Jeg er ikke redd for å gå ut med joggebukse.

Jeg jobber med å få en litt mer voksen stil, så for tiden går jeg ofte ut med støvletter i stedenfor joggesko. Og jeg kjøpte meg en trenchcoat, men den har jeg klart å rote bort!

Som oftest maxikjoler, med strikket cardigan/jeansskjorte ect til. Converse, ankelboots, midjeskjørt, farger: grått,sort, hvit med kontrastfarger på feks sko eller skjerf:
Rødt, gult, lilla ++

Hjemme er det joggebukse og singletter for alle penga!

Går i dongeri jeg også, men jeg har bytta litt stil etter jeg ble mamma i oktober 2014 og rakk aldri å finne "min stil" før jeg måtte dra frem gravidklærne igjen [emoji14] Nå er jeg sykemeldt med bekkenløsning, så jeg henger mye i pysjbuksa/joggebukse. Gleder meg til rydde opp i skapet, hive alt jeg ikke har brukt på tre- fire år og kjøpe nytt ♥

Oki her var det mye fint

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1452121025.489495.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1452121025.489495.jpg
    123,2 KB · Visninger: 49
Back
Topp