Hva slags stil har dere hjemme?

Anede

Elsker forumet
Selv er jeg helt hektet på shabby chic stilen... elsker loppemarkeder og gamle ting..

jeg elsker også treverk.. pusser opp et gammelt sveitserhus, og der blir det panel over alt og  gamle tregulv pusset og beholdt!

Hjemmekoselig minimalisme [:D]

Når jeg sa at jeg elsket treverk så mente jeg MALT treverk!!! ALLE vegger i vårt hus blir malt hvite!! Og gulvene skal bli malt hvite el grå!

vi har en litt hjemmekoslig minimalistisk stil med en noen innslag av gamle møbler o.l som jeg har arvet.

Hvitt og minimalistisk, men er ikke kaldt for det[:)]

Ganske minimalistisk.
Mye hvitt, beige, sandfarget og sort.

hmmm...litt av alt kansje...hehe... vet hvordan j vil ha d, men vanskelig å forklare kansje...
må være litt stil over d...
Lyse vegger i stua, men mørke brunt skipsgulv.... nyoppusset=)
kan ik noenlegge ut lit bilder da hvis dere har... så kjempe gøy å se=)

skal se om jeg har noe j kan legge ut=)

badet mitt=)
håper de ikke blir giga store=)

hmmm....gikk ikke.... da gidder j ikke=)

Vi har minimalistisk og kald + litt varme farger i møblene.. Kirsebær bord, tvbord og veggseksjon.. Resten er glass, børsta stål og svart..

Så fint d var toveli6, men blir trivelig med eget hus da=)

jeg liker egentlig litt asiatisk stil/ japansk.lave møbler og mørke møbler.er også gla i duse farger.lilla,burgunderrød,brun og cremetoner.stilen vi har hjemme nå er ikke sånn i det hele tatt.mesteparten er ting vi hadde fra før.får håpe vi tar oss tid til å bytte ut etterhvert!!  liker at sofaene er gode og store.vet bare at jeg IKKE skal ha svart skinnsofa når den vi har nå må byttes ut..

Har hvitt, minimalistisk... med brune toner, og lyseblå farge som bryter ut..

vi har en mørk stil som er minimalistisk. Mørke møbler og svart sofa med beige gardiner for å piffe litt opp. Synes interiør er kjempeartig. Skal begynne på studier til høsten som interiørdesigner. Gleder meg veldig!!!

ORIGINAL: Elewyn

Ganske minimalistisk.
Mye hvitt, beige, sandfarget og sort.

samme her

Jord/høstfarger, varme farger(brun, rødbrun,okergul,orange,mosegrønn,kirsebær) er vel stikkordet hjemme hos meg,
ikke minimalistisk, hjemmekoselig, flere fulle bokhyller å gamle møbler (teak)

Drømmen er en heavy chesterfieldstol og bokhyllene mine, inn på eget mørkt rom med grønn leselampe...*sukk*

Elsker å ha det koselig, helst varmt. Ikke minimalistisk, kaldt og metallisk (upersonlig).
Man må se at det lever mennesker her hjemme, og sofaen skal være sånn at du har lyst til å slenge deg i den (gjerne med beina på bordet, ikke når svigermor er her[:)]).
Mange puter og tepper, dynekollektiv i sofaen er ikke å forakte.
Hyller på hyller med musikk, bøker og brett-spill.
Stearinlys, noen pynteting og TEPPE!!!

Back
Topp