hva slags stempel

bettand

Forumet er livet
bruker dere når dere fargelegger med promakers?

og jeg lurer på hva slags stempelputer dere bruker... Går det an å bruke alle slags type blekk? Feks de små man får på panduro..(husker ikke hva de heter)

Jeg har bestilt promarkers, men har ikke fått de enda, GLEDER MEG!!!
Men har hvertfall fått beskjed at distress ink eller adirondack er de beste å bruke når man skal farge med promarkers.
Ellers kan man vel bruke hva slags stempler man vil[;)]

Da kan jeg vel legge til et tilleggsspørsmål: hvilke stempler har dere som fargelegger med promarkers?

ORIGINAL: bettand

Da kan jeg vel legge til et tilleggsspørsmål: hvilke stempler har dere som fargelegger med promarkers?

Dette er noen av stemplan ei har, disse er de som er mest anvendelige (av mine) når man ska fargelegge de!![:)]

Mine stempler kan sees her http://monicaasverden.blogspot.com/search/label/Mine%20stempler

Stempelpute: jeg har Memento
Ark: skisseark fra Nille

Memories funker IKKE sammen med copics iallefall.. den smitter over på tusjene. Vannfaste stempelputer skal brukes sammen med vannmaling, mener jeg å ha hørt...

Jeg bruker distress, memories var bare dritt [:'(]

Eier forresten kun 3 "malbare" stempel jeg da.

Men stempler fra whiff of joy, elisabeth bell, sarah kay, greeting farm, penny black,  er supre å fargelegge =) *ønske ønske*

ORIGINAL: Eli Ann

Eier forresten kun 3 "malbare" stempel jeg da.

Men stempler fra whiff of joy, elisabeth bell, sarah kay, greeting farm, penny black,  er supre å fargelegge =) *ønske ønske*

Takk for tips [:)]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Dette er noen av stemplan ei har, disse er de som er mest anvendelige (av mine) når man ska fargelegge de!![:)]

Takk for tips. Men litt lettere om du har noen navn på de da, så jeg kan finne de igjen for å kjøpe [;)]

Takk for tips. Men litt lettere om du har noen navn på de da, så jeg kan finne de igjen for å kjøpe [;)]

Er vel stort sett av de som nevnes over her + magnolia!![:)]

Er vel stort sett av de som nevnes over her + magnolia!![:)]

Takker for svar [:)]

Back
Topp