Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fra Storsak er så lekre, men litt dyre ja![]()
Ikke sett på noen enda. Sikkert utrolig mange fine å velge i![]()
Haha. Fikk ikke med meg skrivefeilen jeg. Fort gjortStorsak var det de het ja![]()
De er så fine! Men kommer litt an på hvilken farge jeg ender opp med vognen også...
den var veldig fin!!!!Jeg har Storksak Lucinda som jeg bruker nå til ettåringen min. Kjempefornøyd med den! Veldig fin, og veldig praktisk, og det er flere måter å henge den på barnevognen uten å måtte kjøpe tilleggsutstyr.
Tror kjæresten kommer til å ha litt å si når jeg kjøper en. Han vil ikke ha noe jålete damegreier om han skal trille vognaHar Stokke sin, synes den er kjempefin selv om vi ikke har stokkevogn. Og den er såpass nøytral at mannen kan bruke den![]()
Samme her! Han har allerede sett seg ut en typeTror kjæresten kommer til å ha litt å si når jeg kjøper en. Han vil ikke ha noe jålete damegreier om han skal trille vogna![]()
Lurt, tenker å kjøpe regntrekk fra tinkafu som er beregnet til stelleveskerBare et lite vesketips til dere som skal kjøpe. Tenk litt på lukke mekanismen på veska. Hvis dere har glidelås pass på at den dekker hele veska. Vi bor tross alt i Norge og vi venter jo høstbarn. Noe som betyr ustabilt vær. Det er kjedelig å oppdage at regn/snø har komt inn i vesken og gjort ting vått.
Har de regntrekk til stellevesker.... kult.Lurt, tenker å kjøpe regntrekk fra tinkafu som er beregnet til stellevesker![]()
Hva har ikke tinkafu?Har de regntrekk til stellevesker.... kult.