Hva slags stelleveske

Prøver15

Elsker forumet
Hva slags stelleveske har dere/skal dere kjøpe?

Har sett endel på Storksak, men de er så dyre! Skal ha Emmaljunga-vogn, så blir nok enten derfra eller om jeg spanderer på meg en fra Storksak :)

De fra Storsak er så lekre, men litt dyre ja :P
Ikke sett på noen enda. Sikkert utrolig mange fine å velge i :D

Aner ikke - har ikke tenkt så langt enda :P hadde en fra Jujubee (eller noe sånt) sist, men den har jeg kvittet meg med for lenge siden..

Jeg har veldig lyst til å vinne den som er på topp 100 denne mnd, føler jeg ikke kan kjøpe den selv for er såpass dyr men elsker virkelig storsak!

Storsak var det de het ja :P
De er så fine! Men kommer litt an på hvilken farge jeg ender opp med vognen også...
Haha. Fikk ikke med meg skrivefeilen jeg. Fort gjort ;)
Har bestemt meg for vogn allerede, så da blir det bare å finne en veske som passer til en svart og grå vogn. Og det er jo stort sett alle :D

Har Stokke sin, synes den er kjempefin selv om vi ikke har stokkevogn. Og den er såpass nøytral at mannen kan bruke den :)

Jeg har Storksak Lucinda som jeg bruker nå til ettåringen min. Kjempefornøyd med den! Veldig fin, og veldig praktisk, og det er flere måter å henge den på barnevognen uten å måtte kjøpe tilleggsutstyr.

Jeg har Storksak Lucinda som jeg bruker nå til ettåringen min. Kjempefornøyd med den! Veldig fin, og veldig praktisk, og det er flere måter å henge den på barnevognen uten å måtte kjøpe tilleggsutstyr.
den var veldig fin!!!!
Kanskje bv må ha den som premie igjen ;)

Har Stokke sin, synes den er kjempefin selv om vi ikke har stokkevogn. Og den er såpass nøytral at mannen kan bruke den :)
Tror kjæresten kommer til å ha litt å si når jeg kjøper en. Han vil ikke ha noe jålete damegreier om han skal trille vogna :P

Tror kjæresten kommer til å ha litt å si når jeg kjøper en. Han vil ikke ha noe jålete damegreier om han skal trille vogna :P
Samme her! Han har allerede sett seg ut en type :P

Jeg spanderte på meg en Storsak da jg fikk nr 1. Venter nr 2 nå og den er like fin. Den er utrolig romslig og lommene på innsiden er veldig bra. Anbefaler virkelig å legge litt ekstra i hvis dere kan.

Bare et lite vesketips til dere som skal kjøpe. Tenk litt på lukke mekanismen på veska. Hvis dere har glidelås pass på at den dekker hele veska. Vi bor tross alt i Norge og vi venter jo høstbarn. Noe som betyr ustabilt vær. Det er kjedelig å oppdage at regn/snø har komt inn i vesken og gjort ting vått.

Bare et lite vesketips til dere som skal kjøpe. Tenk litt på lukke mekanismen på veska. Hvis dere har glidelås pass på at den dekker hele veska. Vi bor tross alt i Norge og vi venter jo høstbarn. Noe som betyr ustabilt vær. Det er kjedelig å oppdage at regn/snø har komt inn i vesken og gjort ting vått.
Lurt, tenker å kjøpe regntrekk fra tinkafu som er beregnet til stellevesker :)

Har Storksak Elizabeth, storfornøyd med den! Men redd den kan bli litt liten når jeg må ha ting til babyen og storebror i den. Men elsker den, så den blir ikke byttet ut :)

Har endelig funne denne vil ha etter mykje om og men! Det blir kaos sin stellesekk :) no gler eg meg veldig te å få den i posten!

Back
Topp