Etter vellykket ul i går har jeg kastet meg inn i utstyrsjungelen for fullt, og har tenkt en del på hvordan sovingen skal bli. Jeg ønsker å bruke en bedside crib, synes det virker så praktisk å ha babyen tett inntil, men samtidig ikke i samme seng. Vurderte sprinkelseng med ene siden nede, men det vil bli for trangt på soverommet vårt. Har sett litt på Troll bedside crib two, da den ser ut til å være den eneste som er høy nok for sengen vår. Noen med erfaring med den?
Dere som har barn fra før, hvordan har dere sovet? Samsoving, krybbe, bedside crib, sprinkelseng eller andre løsninger? Hva har vært bra/dårlig med den måten å gjøre det på? Dere som er førstegangs som meg, hva ser dere for dere? Kanskje jeg kan plukke opp noe jeg ikke har tenkt på [emoji4]
Dere som har barn fra før, hvordan har dere sovet? Samsoving, krybbe, bedside crib, sprinkelseng eller andre løsninger? Hva har vært bra/dårlig med den måten å gjøre det på? Dere som er førstegangs som meg, hva ser dere for dere? Kanskje jeg kan plukke opp noe jeg ikke har tenkt på [emoji4]

Hehe. Så vi la han etterhvert over i en bitteliten reiseseng(inovi cocoon) ved siden av sengen på min side. Den er veldig kjekk å ha med rundt når man skal besøke besteforeldre også, i begynnelsen. Måtte sette meg opp for å ta han opp, men lå stort sett alltid og ammet. Må man ikke sette seg opp litt med bedside også? For å få babyen inntil seg, liksom? Når neste kommer i november kommer jeg til å satse på egen seng helt fra starten av, sannsynligvis samme løsning som sist, med den lille reisesengen