Hva slags smekker?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hva slags smekker bruker dere under måltider? Her griser han sånn med vannet så blir så våt! Har en drøss smekker etter storesøsknene, men de sitter ikke på lenger pga sliten borrelås, så trenger mange nye. Liker egentlig best tykke frottesmekker, men finner ikke.
 
Jeg har kjøpt tykke frottesmekker på Kid, fant også noen der med armer og plast inni på magen, de er flotte til å hindre at ungen blir dekket av søl over hele seg :)
 
Vi bruker de fra princess. De til å dra over hodet. Så langt har jeg hvert fornøyd med de..
Brukte dem til Vesla også
 
Pop-in/ Close smekkene er helt fantastiske!!! Fås både som vanlige smekker og med armer!

De har sånn spesielt belegg som er vannavstøtende også er det flis på andre siden. De kan brukes begge veier men jeg bruker de bare ned den vannavstøtende siden opp! Smekkene holder i flere måltider/dager hvis du bare tørker av de med en klut! Også kan de vaskes på 40 grader :) må snart ut å kjøpe noen med armer imed at lillegutt vil "klare selv" :p
 
Vi har sånne med armer som de selger på ikea. Alt uten armer drar hun bare av seg. Hun drar forsåvidt av seg de fra ikea også, men hun bruker litt lengre tid på å kvitte seg med dem ;) Og ofte driter vi rett og slett i å ta på henne smekke, blir ikke så hinsides mye gris lengre...
 
Vi bruker de fra princess. De til å dra over hodet. Så langt har jeg hvert fornøyd med de..
Brukte dem til Vesla også
Har et par derfra jeg, men de er så vide i halsåpningen, så den henger liksom for langt med foran, må dra den oppunder dobbelthaka hele tiden :p kanskje de vi har bare er utvasket og slappe blitt?
 
Pop-in/ Close smekkene er helt fantastiske!!! Fås både som vanlige smekker og med armer!

De har sånn spesielt belegg som er vannavstøtende også er det flis på andre siden. De kan brukes begge veier men jeg bruker de bare ned den vannavstøtende siden opp! Smekkene holder i flere måltider/dager hvis du bare tørker av de med en klut! Også kan de vaskes på 40 grader :) må snart ut å kjøpe noen med armer imed at lillegutt vil "klare selv" :p
Hvor kjøpes de?
 
Vi har sånne med armer som de selger på ikea. Alt uten armer drar hun bare av seg. Hun drar forsåvidt av seg de fra ikea også, men hun bruker litt lengre tid på å kvitte seg med dem ;) Og ofte driter vi rett og slett i å ta på henne smekke, blir ikke så hinsides mye gris lengre...
De fra IKEA blir han våt gjennom her, han søler mest vann... Han tar av seg smekka når han er mett bare her :)
 
Hvor kjøpes de?

Jeg har kjøpt på barnevognservice i Bergen som er en del av babycare så regner med at resten av babycare familien har de :) eller så finnes de på flere nettbutikker blant annet bæreglede og mamma-Mia
:) litt stiv pris men har 3 stykker og det holder lenge. Vasker lite klær, sånn ca 1-2 40 grader i uka, men hvis jeg hadde vasker oftere hadde der holdt med 2 :)

http://bereglede.no/index.php?main_page=product_info&cPath=298_126&products_id=928

http://bereglede.no/index.php?main_page=product_info&cPath=298_126&products_id=1765

http://www.mamma-mia.no/spise/smekker/close-pop-in-smekke-hippo-blaa
 
Vi bruker også de fra princess, men de vi har er med knyting :) Må handle flere- for her er det storforbruk! :D Kanskje jeg skal prøve noen andre av de som er blitt tipset om her :) Har forresten sett frotte smekker på obs også.. De likner på princess sine mener jeg å huske?
 
ImageUploadedByBV Forum1454609028.543420.jpg

Her er det kun sånn stiv smekke som ligner på denne som funker. Alt annet blir bare stappa i munnen og full i grøt :p så er det veldig greit at all maten samler seg oppi der istedenfor gulvet :)
 
Har et par derfra jeg, men de er så vide i halsåpningen, så den henger liksom for langt med foran, må dra den oppunder dobbelthaka hele tiden :p kanskje de vi har bare er utvasket og slappe blitt?
Mine er nye, men altfor store i halsen:cool:
 
Vi bruker vanlige tøysmekker fra Reflex. Sjeldent den blir bløt, så det holder for oss. :)
 
Smekkene fra ikea :) Har gjerne en vanlig tøysmekke under, i tilfelle han søler vann nedover halsen.
 
Tøysmekker med knyting fra KID/princess eller sebra sine plastsmekker.veldig greit når man kan vaske av de
 
Back
Topp