Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kleskode: mørk dress/smokingHvilken fest er det? Hvis det er casual så ville jeg valgt lave sko, pent antrekk høye hæler![]()
Good to knowOm du vil ha heler så er kilesandalen in igjen, helst med kork![]()
Ja vil ha helerjeg kjøpte nye ballerina sko i dag. tror jeg kommer til å bruke dem på 17.mai.
De er veldig mye forkjellig om dagen.
Men til fotsi penkjole ville jeg hatt litt hæler.
Har du bilde av kjolen? Hvor høy er du?Ja vil ha heler![]()
Pumps er jo alltid en slagerKleskode: mørk dress/smoking
Kjolen henger i skapet inne hos sønnen min som sover og jeg finner ikke bilde nå.Vanskelig da jeg ikke vet hvordan kjolen din ser ut. Er antrekket sommerlig ville jeg valgt sandaler med hæl eller så er birkenstock virkelig i vinden i år også, er litt delte meninger om de, men jeg syns de er kuleer kjolen mer cocktaildress ville jeg valgt pumps
![]()
Kjolen henger i skapet inne hos sønnen min som sover og jeg finner ikke bilde nå.
Den er sommerlig. Pudderrosa og slørtynt gjennomsiktig løst stoff.
Ja til de klærne. Men de passer ikke. Kjolen er mer sukkersøt enn hippie. Skal se om jeg får lagt ut bilde i morra.Jeg ville valgt sandaler med hæl kanskje i en bruntone med lite krimskrams på, ikke kile hæl.
http://touch.abcnyheter.no/livet/2014/05/26/200326/musikk-mote-sant
Bilde nr.3 kanskje litt klumete, men jeg hadde nok brukt noe slikt
Ja til de klærne. Men de passer ikke. Kjolen er mer sukkersøt enn hippie. Skal se om jeg får lagt ut bilde i morra.
Kaster nettopp et par lignende da jeg synes de var litt klumpete, med kilehel i kork![]()
Er 161. Går helst i heler så fort det er anledning for det. Spesielt med så stiv kleskodeHehe, vanskelig å finne de perfekte skoa når mann ikke vet hvordan kjolen ser uter du høy? Kanskje flate sandaler hadde vært noe? Er ikke helt "in" men fint likevel
![]()
Jeg fant skoa på google så brydde meg ikke så veldig om hva artikkelen handlet om eller de andre klæra i bildeserien![]()
Ja nude kan passeHelt vanlige pumps i svart eller nude er jo ganske safe, og har du ikke så er det sko som holder seg i årevis