Hva slags sko

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
er "in" nå? Skal på fest med fotsid pen kjole. Hvilke sko...? Hjelp!

Hvilken fest er det? Hvis det er casual så ville jeg valgt lave sko, pent antrekk høye hæler:)

jeg kjøpte nye ballerina sko i dag. tror jeg kommer til å bruke dem på 17.mai.
De er veldig mye forkjellig om dagen.
Men til fotsi penkjole ville jeg hatt litt hæler.

Er d pen sommerkjole eller mer ball kjole? Er d fotsid sommerkjole er kile sandalene i Kork fra Toms helt perfekte til!:)

Vanskelig da jeg ikke vet hvordan kjolen din ser ut. Er antrekket sommerlig ville jeg valgt sandaler med hæl eller så er birkenstock virkelig i vinden i år også, er litt delte meninger om de, men jeg syns de er kule :) er kjolen mer cocktaildress ville jeg valgt pumps :)

Vanskelig da jeg ikke vet hvordan kjolen din ser ut. Er antrekket sommerlig ville jeg valgt sandaler med hæl eller så er birkenstock virkelig i vinden i år også, er litt delte meninger om de, men jeg syns de er kule :) er kjolen mer cocktaildress ville jeg valgt pumps :)
Kjolen henger i skapet inne hos sønnen min som sover og jeg finner ikke bilde nå.
Den er sommerlig. Pudderrosa og slørtynt gjennomsiktig løst stoff.

Hehe, vanskelig å finne de perfekte skoa når mann ikke vet hvordan kjolen ser ut:p er du høy? Kanskje flate sandaler hadde vært noe? Er ikke helt "in" men fint likevel :)
Jeg fant skoa på google så brydde meg ikke så veldig om hva artikkelen handlet om eller de andre klæra i bildeserien ;)

Ja til de klærne. Men de passer ikke. Kjolen er mer sukkersøt enn hippie. Skal se om jeg får lagt ut bilde i morra.

Kaster nettopp et par lignende da jeg synes de var litt klumpete, med kilehel i kork :p

Hehe, vanskelig å finne de perfekte skoa når mann ikke vet hvordan kjolen ser ut:p er du høy? Kanskje flate sandaler hadde vært noe? Er ikke helt "in" men fint likevel :)
Jeg fant skoa på google så brydde meg ikke så veldig om hva artikkelen handlet om eller de andre klæra i bildeserien ;)
Er 161. Går helst i heler så fort det er anledning for det. Spesielt med så stiv kleskode

Helt vanlige pumps i svart eller nude er jo ganske safe, og har du ikke så er det sko som holder seg i årevis

Helt vanlige pumps i svart eller nude er jo ganske safe, og har du ikke så er det sko som holder seg i årevis
Ja nude kan passe :)

Jeg ser både sånne som har litt plattå og helt flate under. Hva er det som gjelder nå?

Back
Topp