Hva slags seng velger dere?

Gammel vugge fra da jeg var liten de første månedene, så over i en vanlig sprinkelseng.

Tenkte og kjøpe chicco next2me sengen som vi kan ha på soverommet vårt den første tiden. Den virket ganske så genial. Også blir det vanlig sprinkelseng fra IKEA på det andre soverommet :)

Har ikke helt bestemt meg helt denne gangen. Sist hadde jeg Sofie vugge fra babydan i 6 uker før hun flyttet over på eget rom og i sprinkelseng.
Gikk veldig fint, så blir vel en type vugge igjen de første ukene vil jeg tro:)

En enkel sprinkelseng fra ikea om jeg ikke låner venninna mi sin :) det er en litt sånn større :D

Sprinkelseng på soverommet og en hjemmelaget seng i stuen, oldefaren til barna som har laget den:)

Veldig usikker, lyst på kurv i stua og sprinkelseng på soverommet:-)

Har tenkt mye på vugge/kurv, men ender opp nok opp med seng :) skal også gifte meg og må legge vekk mye penger til det, så da vil vi spare inn på så mye vi klarer :) da er en vugge/kurv en ekstra utgift som babyen bare kan ha en liten periode

Her blir det leander vugge i stua og en liten babykurv som alle i familien har brukt, på soverommet :happy:
Har veldig lyst på den chicco next to me vugga :Heartred Ser utrolig praktisk ut og kan kanskje brukes en god stund (?)
Men jeg føler at h*n skal få ligge i samme kurven som søsknene brukte, det var også et ønske fra min mormor (barnets oldemor) før hun gikk bort i høst :Heartpink Hun som laget den til sine barn :happy:

Back
Topp