Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte og kjøpe chicco next2me sengen som vi kan ha på soverommet vårt den første tiden. Den virket ganske så genial. Også blir det vanlig sprinkelseng fra IKEA på det andre soverommet
Har ikke helt bestemt meg helt denne gangen. Sist hadde jeg Sofie vugge fra babydan i 6 uker før hun flyttet over på eget rom og i sprinkelseng.
Gikk veldig fint, så blir vel en type vugge igjen de første ukene vil jeg tro
Har tenkt mye på vugge/kurv, men ender opp nok opp med seng skal også gifte meg og må legge vekk mye penger til det, så da vil vi spare inn på så mye vi klarer da er en vugge/kurv en ekstra utgift som babyen bare kan ha en liten periode
Her blir det leander vugge i stua og en liten babykurv som alle i familien har brukt, på soverommet
Har veldig lyst på den chicco next to me vugga Ser utrolig praktisk ut og kan kanskje brukes en god stund (?)
Men jeg føler at h*n skal få ligge i samme kurven som søsknene brukte, det var også et ønske fra min mormor (barnets oldemor) før hun gikk bort i høst Hun som laget den til sine barn