Hva slags seng skal dere ha?

Lego

Forumet er livet
Marslykke 2016
Finner ingen senger jeg syns er fine. Vil helst ha en jeg kan ta av ene siden på, men er ikke et must. Sengebunnen må dog kunne stilles i ulike høyder....

Æææææ! Tipper ungen kommer til å sove i en skuff :-P

Vi har springelseng som vi kan stille i 4 forskjellige høyder :-) Og en bedsidecrib hun skal sove i inne hos oss på nettene :-)

Vi er veldig usikre på om vi skal være fornuftige og kjøpe en fra IKEA eller om vi skal være noe mindre fornuftige og kjøpe Stokke sin Sleepi som koster nesten det femdobbelte... <3

Den ble sendt litt fort ja.. Vi skal uansett ha bedside Crib som babyen vil sove i de første mnd, kan godt hende det blir til 6-7 mnds alder også, alt ettersom hvor fort h*n vokser og hvordan det går med nattamming osv :) bedsiden koster liksom 2000kr, så vet ikke om jeg greier rettferdiggjøre overfor meg selv da å kjøpe Stokkesenga til 5500 istedenfor IKEA til 1000... Livets kval, altså ;)

Vi har kjøpt Stokke sleepi mini med extentionsett til, sånn at den blir stokke sleepi etter hvert. Vi betalte 4200 for den inkl extentionsettet :) Når den er sleepi mini er den akkurat liten nok til å få plass ved siden av senga vår. Veldig praktisk med hjul sånn at den kan trilles ut og inn av soverommet vårt på dagtid :)

Blir Leander sengen på oss. Syns den er super fin, også kan den jo brukes i mange år :-D

Vedlegg

• leanderseng.jpg
    leanderseng.jpg
    8 KB · Visninger: 50
Har en fra tøffeliten som er gravert en bamse på ;) reguleres i bunn og på siden... Er fra 2011, da største ble født ;) går nok i arv til neste :p ser ut som ny enda:D

Kjøpte forresten min brukt hos naboen min! Betalte 3000kr for selve sengen + utvidelse, sengehimmel, madrass og to laken. Supert tilbud! Mange som selger slike og andre pent brukte senger på Finn og andre kjøpersider på Facebook etc :)

Vi har senger fra IKEA.

Ifølge tester gjort av det danske forbrukerombudet er det faktisk IKEA sine senger som kommer best ut i forhold til sikkerhet.

Tror vi kommer til å benytte den jeg brukte da jeg var liten, men selvfølgelig kjøpe ny madrass.. Helt ordinær sprinkelseng :)

Vi har seng fra IKEA som kan stilles i to høyder, og den ene langsiden kan taes av:)

Merker at jeg er helt på jordet i forhold til dette med seng.... Kan babyen sove i denne fra dag en?
I så fall, kan man ikke ha den ved siden av sin egen seng?

Innser at det er maaaaange spørsmål jeg ikke har stilt enda... Men, føler at jeg fortsatt har gooood tid. Er det naivt??:wacky:

Back
Topp