Hva slags pålegg..

Leverpostei.

..Ja, også noen ganger sjokade eller nugatti,  servelat egentlig, og noen ganger kokt egg.er jeg ikke gravid hender det at jeg slår til med salami, Er det krise fordi vi ikke har nooen ting nesten så har vi alltids jordbærsyltetøy.
Men for det meste leverpostei.

Nugatti. Er nesten det eneste jeg liker..

Jeg er veldig glad i kyllingpåleggene.. Favoritten er den med mexicansk krydder.. Med salat under.. Mmm..
Ellers er jeg glad i morr, makrell i tomat, leverpostei, salami, kokt egg osv...

Makrell i tomat, leverpostei (Vita sin synes jeg er best), kokt skinke er den desiderte favoritten. Ellers liker jeg også hvitost veldig godt.

Egg, kaviar og majones
Nughatti og banan
Roastbiff, remulade, sylteagurk og stekt løk

Det var forøvrig frokosten i dag også ;)

Norvegia og bacon på knekkebrød :D

Jeg har aldri spist så mye brød og knekkebrød som etter jeg begynte å jobbe i barnehage..
Herregud, nesten så jeg vurderer å si til styreren at jeg må trekkes mer i lunsjpenger

Favorittene når jeg spiser i barnehagen er makrell i tomat med majones og agurk, skinkeost med gulost, tomat og agurk, skinkeost med kalkunpølse og agurk osv..

Er også utrolig glad i pastrami og andre kjøttpålegg med krydder/pepper rundt kanten.
Men det er ingenting som slår det hjemmelagde druesyltetøyet til mormor!

Går mye i ost og skinke her.

jubelsalami, leverpostei, gulost, skinkeost. De to førstnevnte med agurk

Norvegia går det som regel i her. Og brie eller roastbeef  i helgene :) 

spiser 99% knekkebrød, og har i 98% av tilfellene brunost på... Varierer med gulost eller ovnsbakt leverpostei...

Mye forkjellig

Banan og majones
Hvitost og kaviar
Hamburgerrygg og agurk
Sjokoladepålegg
Leverpostei med rødbeter og sylteagurk (noen ganger også majones på)
Syltetøy
Tomatost, som man skjærer med høvel
Smøreost, som baconost
Brunost
Prim
Philadelphia med hamburgerrygg og agurk
Egg og kaviar eller majones
++++

Kyllingpostei, ostesmørbrød med tomat underst og osten over, egg i forskjellige former (eggerøre, speilegg, omelett).. 

Jeg liker mye rart, men noe vi alltid har i kjøleskapet er ost, makrellitomat, leverpostei og egg.

I disse dager er det ENESTE jeg har lyst på på skiva, mør.. og det kan jeg jo ikke spise, så da står jeg der da!!  Blææh! 
Ønsker meg matlysten tilbake..

Back
Topp