Valencia, syns det er veldig greit å bruke til alt siden det er ensfarget hvitt, og at det ikke er så dyrt så jeg tørr å bruke det uten å ha hjertet i halsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig fintJeg har lace fra Lars wallin. Kan kjøpes på firkløveren.no ! "Alle" som har vært på middag hos oss elsker det serviset![]()
Vis vedlegget 97706
Hvordan er det å bruke rosendahl sitt? Har veldig lyst på det, men har hørt det chiper seg lett.Me har Rosendahl Grand Cru. Heilt kvitt, så passe t altno har me tatt da i bruk som kvardagsservice og ska bruka et eg har ette mor mi som finservice
![]()
Her har vi hatt veldig problemer med det av glass, hadde sikkert 12glass og har nå 2. Har også mistet en dessertskål. Men middagstallerkene har holdt seg like fineHvordan er det å bruke rosendahl sitt? Har veldig lyst på det, men har hørt det chiper seg lett.
Oii. Det var flott.Jeg har lace fra Lars wallin. Kan kjøpes på firkløveren.no ! "Alle" som har vært på middag hos oss elsker det serviset![]()
Vis vedlegget 97706
Har Antarktis av Vebjørn Sand som finserviseTil hverdags er det ett helt enkelt hvitt fra ikea.
Kan du ikke legge ut bilde?