Hva slags middagsservice har du?

valencia3_1.jpg

Valencia, syns det er veldig greit å bruke til alt siden det er ensfarget hvitt, og at det ikke er så dyrt så jeg tørr å bruke det uten å ha hjertet i halsen :P

Angelina Platinum fra Tilbords som finservise. Til hverdags har vi fra Kremmerhuset. Kremfarget med noen grå detaljer.

Rosendahl grand cru til hverdags.
Wik & walsøe alv til hverdags kaffeservise.
Angelina platinum til pent :-)

Me har Rosendahl Grand Cru. Heilt kvitt, så passe t alt :) no har me tatt da i bruk som kvardagsservice og ska bruka et eg har ette mor mi som finservice ;)
Hvordan er det å bruke rosendahl sitt? Har veldig lyst på det, men har hørt det chiper seg lett.

Har også rosendal grand cru. Har bare ett servise som brukes til alt.
En av Dessertskålene i glass har chippet seg ja. Men det er jo ikke noe dyrt service så jeg er ikke megaforsiktig heller.
Jeg liker det hvite og rene.

Vi bruker litt store tretallerkner til hverdags. Jeg aner ikke hvorfor men vi er hjertens enig i at og spise fra tretalerkner er koseligere og smaker bedre. Så vi bruker dem til fest også " Nå høres vi vel ut som "The Crudes" lol

Hvordan er det å bruke rosendahl sitt? Har veldig lyst på det, men har hørt det chiper seg lett.
Her har vi hatt veldig problemer med det av glass, hadde sikkert 12glass og har nå 2. Har også mistet en dessertskål. Men middagstallerkene har holdt seg like fine :-)

Har Antarktis av Vebjørn Sand som finservise :) Til hverdags er det ett helt enkelt hvitt fra ikea.

Hverdags har vi brukt fra IKEA, og så har vi rosendahl som litt penere. Ønsker å spare på noe finere, men først må vi flytte :) kan ikke spare på servise samtidig som vi kler på oss leiligheten. :p

Var så heldig å arve serviset etter mormor, det er hele 45 år gammelt!

Back
Topp