Hva slags matvarer kan du spise uten å bli mer kvalm?

Havrefras med melk! Eneste som funker på kvelden.
Det må jeg prøve!

I dag laget mannen hjemmelaget kyllingsuppe (sånn klar suppe med grønnsaker), det funket! Men nå skal det sies at jeg har en av mine mindre kvalme dager i dag da.

Brødskive med leverpostei, hardkokt egg og eple funker til meg :-)

Jeg prøvde polar-brød her om dagen. Det gikk helt fint! Skal prøve det uten pålegg også. Takk for tips :*
Uuh..polarbrød gjør meg kvalm :confused: det er på en måte litt søtt (iallefall den røde, havre). Søtt klarer jeg ikke tanken på...morsomt å høre vi er så forskjellig :rolleyes:

Har klart å spise ett fullverdig måltid for første gang på flere uker uten at det kom i retur Hjemmelaget burger funket kjempe .

Agurk hjelper veldig for meg. Rema 1000s havrebrød med litt smør, litt ost og agurkskiver spiser jeg mange ganger om dagen.
Banan går veldig opp og ned om det hjelper eller er forferdelig. Biola. Ingefærte (koker ingefærbiter i et kvarter og har oppi litt honning i koppen). Druer.

Middag: enkel grateng med pasta, kylling og brokkoli.

Dette er jo veldig individuelt, og kan endre seg fra dag til dag - og du har jo allerede fått veldig mange gode svar her i tråden. Men tenkte bare å poste denne også, siden den handler om matvarer og kvalme - så kanskje det er noen tips der også, som kan hjelpe :)

6 matvarer som kan hjelpe mot kvalme

Dette er jo veldig individuelt, og kan endre seg fra dag til dag - og du har jo allerede fått veldig mange gode svar her i tråden. Men tenkte bare å poste denne også, siden den handler om matvarer og kvalme - så kanskje det er noen tips der også, som kan hjelpe :)

6 matvarer som kan hjelpe mot kvalme

Takk for linken, Steffen! Var mange nyttige tips der også :)

Back
Topp