Hva slags leker?

snute

Glad i forumet
Hva slags leker liker babyen deres? Vet dere om noen fine leker som også er bra (og trygge) å putte i munnen? Hun vil jo tygge på alt hele tiden, men syns ikke det er alt som passer like godt å putte i munnen heller. 

Vi har kjøpt/fått endel biteleker, leker med lyd i og sterke farger. I tillegg til bamser, kosefiller og kosedyr :) favoritten for tiden er biterangla fra Fisher price. Så lenge det ikke er små eller løse deler er det vel ok? :)

Jeg tenker også slik, ingen løse små deler så er det vell greit. Vi har også leker i mange farger, forskjellige former og "konsistens". Han har ikke tilgang til så mange av gangen. Tar dem bort en stund for så å gi dem igjen. Da får han den følelse med noe nytt og spennende uten å måtte kjøpe nye leker. Han liker for tiden veldig godt å bli lest for. En goboken bok med mye fjes i.

Hun elsker alt med hår!! Vi har en orm rangre med en hårtust på toppen, den har alltid vått hår. Og lapper, sånne med vaskeanvisninger på. Og min mobiltelefon. Og hvis den spiller musikk fryder hun seg virkelig. Eller så er det jo den prisbelønte skwish ranglen, vi har den ikke, men vi ønsker oss den.

Hun elsker alt med hår!! Vi har en orm rangre med en hårtust på toppen, den har alltid vått hår. Og lapper, sånne med vaskeanvisninger på. Og min mobiltelefon. Og hvis den spiller musikk fryder hun seg virkelig. Eller så er det jo den prisbelønte skwish ranglen, vi har den ikke, men vi ønsker oss den.

Har ikke kjøpt noe særlig nytt, men har masse etter storesøster.

Hun er veldig glad i biteleker og ting som knaser. Har en myk bok som knaser som er favoritten i bilen. Også spennende med leker som lager lyd :)

Maria :D skrev:

Hva er skwish rangle? :p 

han er veldig glad i lekene ifra Lamaze.

så er lekebiler med lyd og lys en stor favoritt.

Sille skrev:

Du kan bare google skwish rangle så kan du se bilder :) jeg jobbet i en leketøysbutikk for et par år siden og da var den veldig populer.

Aah, disse ja ;D

Sille skrev:

Du kan bare google skwish rangle så kan du se bilder :) jeg jobbet i en leketøysbutikk for et par år siden og da var den veldig populer.

Back
Topp