Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun elsker alt med hår!! Vi har en orm rangre med en hårtust på toppen, den har alltid vått hår. Og lapper, sånne med vaskeanvisninger på. Og min mobiltelefon. Og hvis den spiller musikk fryder hun seg virkelig. Eller så er det jo den prisbelønte skwish ranglen, vi har den ikke, men vi ønsker oss den.Maria :D skrev:
Sille skrev:
Hun elsker alt med hår!! Vi har en orm rangre med en hårtust på toppen, den har alltid vått hår. Og lapper, sånne med vaskeanvisninger på. Og min mobiltelefon. Og hvis den spiller musikk fryder hun seg virkelig. Eller så er det jo den prisbelønte skwish ranglen, vi har den ikke, men vi ønsker oss den.Maria :D skrev:
Hva er skwish rangle? :p
Maria :D skrev:
Sille skrev:
Hva er skwish rangle? :p
Du kan bare google skwish rangle så kan du se bilder :) jeg jobbet i en leketøysbutikk for et par år siden og da var den veldig populer.