Hva slags lekegrind

Daizy

Forumet er livet
Robin har begynt å åle seg rundt omkring nå - flinke gutten min[:)] - og det går så fort unna!Igår klarte han å velte en potteplante før jeg rakk å stoppe ham[8D][:D] Men anyhuu - har en gammel lekegrind av typen reiseseng,med nettingsider og sånn vettuh,men så vil pappa på død og liv kjøpe en sånn i tre,firkanta som man kan heve og senke bunnen på.Sier ikke nei akkurat da,men lurte bare på om den ene er "bedre" enn den andre på noget vis?

vi er hvertfall veldig fornøyd med tre lekegrinda vår! Jeg har senket den helt på bånn nå, siden snuppa en dag helt plutselig kan finne på å reise seg opp der. Har sånn 80x100, og hun har god plass oppi der[;)]

Den jeg allerede har,den gamle, er avlang,akkurat som en seng...Og jeg innbiller meg at han vil kunne ha bedre plass i en firkantet en ja[:D]
Men jeg er en sånn som bekymrer meg mye da (og bare det irriterer meg fælt[:@]) men tenker på at han kan slå seg i en tregrind,men han kanskje ikke kan skade seg sånn i en netting-grind...

Æsj,pytt sann,han har allerede hatt ett stort blåmerke i panna,og flere skal det nok bli,kan`ke tenke sånn,blir nervøs av det[:D]

ORIGINAL: Daizee

Den jeg allerede har,den gamle, er avlang,akkurat som en seng...Og jeg innbiller meg at han vil kunne ha bedre plass i en firkantet en ja[:D]
Men jeg er en sånn som bekymrer meg mye da (og bare det irriterer meg fælt[:@]) men tenker på at han kan slå seg i en tregrind,men han kanskje ikke kan skade seg sånn i en netting-grind...

Æsj,pytt sann,han har allerede hatt ett stort blåmerke i panna,og flere skal det nok bli,kan`ke tenke sånn,blir nervøs av det[:D]

Min er ikke avlang. Man skal se godt for å se at den ikke er firkantet. Den mangler jo bare 20 cm så er den helt firkantet...

Vi har en fra Rudo kosta 1100 på tilbud. 100x100 som kan heve bunnen på. Kjempe fornøyd vi[:)]

Back
Topp