Hva slags knekkebrød spiser du?

Vi kjøper Wasa fiber, men nå går det mye i knekkebrød fra mesterbakeren :D De er litt dyre da

Vi kjøper Wasa frokost fullkorn, litt usikker på hva det heter nøyaktig, men noe i den gaten:)

Wasa sine, i alle varianter. Vi spiser lite brød, så varierer en del. Lager selv også innimellom :)

Lager selv :)

Jeg liker best rugsprø, frøkna spiser helst wasa gluten og laktosefrie knekkebrød.

Mesterbakerens med mye frø :)

Akkurat nå spiser jeg Finn Crisp 5 Wholegrain eller noe sånn :) Det er ganske godt og fikk terningkast 6 i en test ;) Spiste Wasa frukost fullkorn før, men etter jeg såg det fikk terningkast 1, så måtte jeg prøve noe annet :P Testen vurderte hvor sundt knekkebrødet er, og bl.a fiberinnhold og saltinnhold ble målt.

Spiser i grunnen sjeldent knekkebrød. Men når jeg gjør det så er det kjøpte. Varierer hva jeg kjøper. Akkurat nå har vi en pakke frokostknekkebrød stående etter den verste kvalmeperioden i svangerskapet.

Som regle Wasa husmann og rugsprø.

Wasa huskost tror jeg de heter. Det er de mørke, å så er pakka brun utenpå. Men jeg liker best de i havre, de er lilla utenpå.. Så begge de spiser jeg :)

Back
Topp