Hva slags klokke.....

ORIGINAL: squakky

Med plastreim og teip på baksiden av klokken, Skorpion? 

Ja, det har jeg forsøkt. Det går litt lenger tid før reaksjonen kommer, men den kommer...

ORIGINAL: Snickers

Skorpion77: Boccia klokker er nikkelfrie---allergivennlige!

Supert! Thanks!

Skal sjekke de ut. Kanskje jeg kan ønske meg til morsdagen..? Eller koster de skjorta..?

siden jeg ikke kan bruke klokke på jobben har jeg ikke brukt klokke i mange år. Så jeg bruker mobilen som klokke.
Men før mange år siden hadde jeg skikkelig dilla på swatch klokker og hadde 14 stykker. 

ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: Susa87

bruker ikke klokke!! vasker hår og skylder mye farger på jobben så litt upraktisk [8D] men har en.. en fin stor en.. med "diamanter" rundt og hvit reim.. inex trur jeg merket er..[;)]

Den ser jeg.....da jeg var i jobb så brukte jeg en helt enkel liten---vanntett--- sak....funka som fly [;)]

Den hørtes flott ut, men dere har vel klokke i salongen regner jeg med??! Hva jobber du med snickers, er du begynt igjen!? ble litt forveten her. hehe[:D] ellers ønsker jeg meg en lignende klokke som Lille Snegle har, den må jeg vise til sambo[;)] Bruker bare mobilen til vanlig og sånn sykepleier klokke på jobben som man henger i skjorta!

Jeg er utdanna frisør, jeg, juliann! Hadde min egen salong i 7,5 år--helt til permen begynte...da solgte jeg den. Så forlenger jeg permen til nå til høsten, så får jeg se hva jeg begynner med da......jeg har nesten lik snegle sin klokke. Er kjempegod!

ORIGINAL: Skorpion77

Skorpion77: Boccia klokker er nikkelfrie---allergivennlige!

Supert! Thanks!

Skal sjekke de ut. Kanskje jeg kan ønske meg til morsdagen..? Eller koster de skjorta..?

Jeg sjekka ikke prisen, hehe, men fant bare ut at de er helt rene for slike allergistoffer ;-)

Back
Topp