Hva slags klokke.....

Snickers

Gift med forumet
...bruker du? Hvilket merke, hvilken type, eller bruker du bare mobilen?

Selv har jeg en fin klokke.....er helt avhengig av den, den er sølvfarga med masse bling på, den har tre skiver inni oppå hovedskiva som viser dag, den andre dato, og den tredje om det er dag eller natt. Også er den vanntett. Det er et must.
Og merket er Guess ;-) Jeg eeeeeeeeelsker klokker ;-) Så vet dere det---hihi ;-)

Nesten helt lik min, jo! Hihi! Jeg har litt mer bling, bare, og sølv/blank reim ;-) Helt lik "inni" ;-) Tjihi!

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

xperia x10 min pro [;)]

Er ikke det en mobil, da?

DKNY har jeg[:)] Veldig fornøyd. Nesten lik som denne[:)] Hvis bilde kommer opp da.

Har en liten Gant klokke, arvet den av mamma som fikk den i morgengave på bryllupsdagen sin. Den har sølv"reim" (ikke myk reim) og blått inni selve uret. Liker den, den er liten og fin og lett å se hva klokken er.. Bruker den når eg er på skolen og ikke kan se på mobilen hele tiden og bruker den hjemme med Sander for han tar bare mobilen min hvis eg bruker den..

Jeg har ennå ikke funnet en klokke jeg kan gå med..har nikkelallergi..

MEN har veldig behov for klokke på jobben... noen som vet om noen "allergivennlige" klokker?

JEg har en stor D&G klokke.. Må skaffe meg en mindre en trur jeg.. KAn se ut som den pimpen enkelte ganger [8D]

ORIGINAL: Skorpion77

MEN har veldig behov for klokke på jobben... noen som vet om noen "allergivennlige" klokker?

Kansje du kan kjøpe sånn klokke som sykepleiere bruker? Kan det funke i jobben din?

ORIGINAL: *Idapjus*

JEg har en stor D&G klokke.. Må skaffe meg en mindre en trur jeg.. KAn se ut som den pimpen enkelte ganger [8D]

Hihi---the bigger, the better! Hihi!

bruker ikke klokke!! vasker hår og skylder mye farger på jobben så litt upraktisk [8D] men har en.. en fin stor en.. med "diamanter" rundt og hvit reim.. inex trur jeg merket er..[;)]

hmm.. får ikke opp bilde[:'(]

ORIGINAL: Susa87

bruker ikke klokke!! vasker hår og skylder mye farger på jobben så litt upraktisk [8D] men har en.. en fin stor en.. med "diamanter" rundt og hvit reim.. inex trur jeg merket er..[;)]

Den ser jeg.....da jeg var i jobb så brukte jeg en helt enkel liten---vanntett--- sak....funka som fly [;)]

ORIGINAL: Snickers

Nesten helt lik min, jo! Hihi! Jeg har litt mer bling, bare, og sølv/blank reim ;-) Helt lik "inni" ;-) Tjihi!

cool! :D men jeg har lite håndledd, så det ser litt mongis ut på meg :P

Kansje du kan kjøpe sånn klokke som sykepleiere bruker? Kan det funke i jobben din?

Sånn som man fester i genseren? Jeg har tenkt på det, men tror kanskje ungdomsskoleelevene mine hadde vært mer opptatt av den enn av matematikken..

Sånn som man fester i genseren? Jeg har tenkt på det, men tror kanskje ungdomsskoleelevene mine hadde vært mer opptatt av den enn av matematikken..

Ja, jeg mente sånn, ja....men jeg ser den ang elevene, ja......hm....har i grunn aldri hørt om allergivennlige klokker, men....

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

xperia x10 min pro [;)]

Med plastreim og teip på baksiden av klokken, Skorpion? 

Skorpion77: Boccia klokker er nikkelfrie---allergivennlige!

ORIGINAL: Susa87

Den ser jeg.....da jeg var i jobb så brukte jeg en helt enkel liten---vanntett--- sak....funka som fly [;)]

Den hørtes flott ut, men dere har vel klokke i salongen regner jeg med??! Hva jobber du med snickers, er du begynt igjen!? ble litt forveten her. hehe[:D] ellers ønsker jeg meg en lignende klokke som Lille Snegle har, den må jeg vise til sambo[;)] Bruker bare mobilen til vanlig og sånn sykepleier klokke på jobben som man henger i skjorta!

Back
Topp