Hva slags klesstil har

Snart4kids

Gift med forumet
Hva slags klesstil har du ??
Kjeder meg litt og vil kanskje ha litt innspirasjon :)

ORIGINAL: Tøsa FTW

Overvektig boms.

Sign[:-]

hehe

Rocka klesstil kansje.
Liker godt svart, rødt og lille.

vet ikke,men litt forskjellig.. liker diesel jeans med converce sko og enkel top til og kort skinnjakke over (brukes ofte når jeg skal handle mat og slikt). skjørt med fin top og ballerine sko/støvler. dagelig kjoler strammes med belte rett under brystet. det meste handler jeg fra Zara. ellers kjøper hos de fleste butikkene, bare de har noe jeg liker..

Overvektig boms.

ahh den var veldig passe til meg også...

Stil og stil. . Jeg er egentlig en joggebukseboms, men tights + lang singlet/tunika eller hettegenser er digg. Går stort sett alltid i hettegensere..

Ganske tidløs vil jeg si [8D]

Veldig glad i farger som du ser

og jeg er litt for redd for at noen skal ta meg seriøst [:-] dette er fra 80 tallsparty på lørdag [:D]

Overvektig boms.

Legger bare til "gravid" på den der så stemmer det bra.

Overvektig boms.

Det man på engelsk kaller "Modest Clothing". Lange skjørt, dekkende tunika, ikke noe som framhever brystet, dekket ned til håndleddet og til minimum ankelen, pluss sokker. Tja, og så hijab da. :D 

Alternativ...rocka[8D]
masse farger, kombinert med svart.
sko er det Converse, kawasaki, dr.martens og nike som gjelder[8D]
mine jakker: 2 rocka kåper, med buttons på og en lilla skinnjakke er de jeg bruker mest.

håret er mørkt,lugget er rett og leppene er OFTE røde[8D]

har ingen stil egentlig, kan gå med alt ifra joggebukser til skjørt..kommer an på været,humøret og anledningen[:)]
favoritten hjemme er jo joggebukse og noe attåt,men skal jeg noe så er det mest dongri og noe stilig/fint til

Stort sett olabukse med støveletter til.

Topp, lange singletter + cardigan over, eller forskjellige skjortebluser.

Er kjedelig i fargene...går mye i hvitt, grått, sort og brunt.

Ikke så mye dilldall - men er "avhengig" av mine litt store hvite perleøredobber [:)]

tights og en lang skjorte/genser/tunika

eller bukse, singlet, tskjorte og cardigan

det meste er svart, brunt,  hvit eller grått[:-] men noen farge eller bling innslag innimmellom.

hjemme er det joggebukse og tskjorte[8D] jeg skifter med en gang jeg kommer hjem[:D]

Ikke noe spesiell stil i grunnen...

Ene dagen kan jeg gå i slitte dongribukser, converse og en collegejakke.. Andre dager kan jeg ha på meg skinnyjeans, en fin topp og dressjakke liksom.. [:)]

Jeg bruker mye skjørt, svart eller rosa, og med strømpebukser med farger, rosa, lilla, blå, turkis ol. Og så bruker jeg gjerne fine topper med fine farger og litt mønstre, matcher det sammen, og så bruker jeg en del tights, lange singletter med blonder nederst og sånne collagejakker som har blitt så populære nå, sånn som man ser i amerikanske filmer. Har en ganske fargerik og selvstendig stil og bryr meg ikke så mye om hva andre mener lengre[:)]

joggebukse stil..går med joggebukse så og si heeele tiden[:)]

Back
Topp