Hva slags julepynt liker dere?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg trenger ny julepynt og er ute etter litt tips og inspirasjon. Er glad i hvitt og sølv i grunn.

Jeg trenger ny julepynt og er ute etter litt tips og inspirasjon. Er glad i hvitt og sølv i grunn.
Her går det mye i sølv. Tror vi har kun sølvkuler på treet. Ble litt usikker nå. Blir vel kjøpt inn litt nytt pga større hus.

Vi har kuler, glassengler, reinsdyr og hjerter:)

For meg er røde gardiner, duker, lys og julestjerner mer enn nok i førjulstiden. Topp med ett pent juletre noen dager før julaften, og vi er klare:)

Liker best rødt (litt mørk), sølv og hvitt :-)
Røde gardiner, lys, julestjerner, lys på verandaen, litt nisser osv :-)

Jeg liker veldig godt tradisjonell, rød jul. gjerne med innslag av gull, særlig på juletreet. Og masse lys! Både inne og ute, på treet og på bordet. Farget lys er bannlyst, kun levende og klare lys her i huset :)

Liker det fargerikt og pynt me mening :) juletreet vårt blir fylt med julepynt fra Hawaii, dubai, disneysworld - florida, new york.. Liker å kjøpe julepynt på tur, så får treet et historie.

Liker det fargerikt og pynt me mening :) juletreet vårt blir fylt med julepynt fra Hawaii, dubai, disneysworld - florida, new york.. Liker å kjøpe julepynt på tur, så får treet et historie.
Og julepynt fra hawail, julenisse på surfebrett, og julenisse i et kokkostre, det er jo bare så herlig :)

Jeg er en smule julegal jeg da. pynter hele huset første søndag i advent. Opp men røde gardiner. Har mye julepynt fra firkløveren, helser hus med lys i. Har pepperkakehus i porselen, Nissehus og Julekirke + er lite herregårdshus. Alle med lys og musikk. I tillegg har jeg oljelampene fra Disney jul som jeg eeeelsker + mye annet. Juletreet pleier å komme inn rundt 16 des. men blir nok litt senere i år da vi skal ut å reise. Det er noe magisk og spesielt med julen <3

Jeg har mye forskjellig, da jeg synes et tre skal stråle.
Synes sånne minimalistiske trær er skikkelig kjedelige og kjipe.
Jeg har kuler i rødt, gull, lilla med mønster på, fugler, masse blanke lys, gullenker, istapper.

Jeg er ikke glad i rød julepynt. Liker hvit og sølv :)

Vi har hvertfall sølvkuler, også har vi en del blank julepynt; engler og istapper blant annet :)Ellers går det mye i rødt.

Vi har masse nisser. Kuler i rød, grønn, sølv, gull og pynt i alle farger .

Jeg har vært veldig amerikanskpreget helt siden jeg var liten.Mormor fikk hvert år sendt pynt fra statene hvert år så det har gått i det siden.

Her går det mye i sølv og lilla. Også er jeg ikke noe glad i nisser, så de er byttet ut med engler, snømenn og reinsdyr :)

Back
Topp