Hva slags jobb har du?

Purpurea

Gift med forumet
og trives du med det du jobber med?

Hvis ikke, hva kunne du tenke deg og jobbe med?

Jeg er utdannet kokk, men kan ikke jobbe med det lenger pga sykdom.
Har fått godkjent omskolering men ANER IKKE hva jeg vil drive med for det har ALLTID vært kokk jeg ville bli og være[8|]

jobber som kokk, og HATER det. pga helsa og dårlig arbeidsmiljø der jeg har vært ansatt de siste 5 årene.

ønsker å jobbe som interiør/kjøkken designer..[:D]

Begynte å utdanne meg innen kontormedarbeider, men ble gravid. Jobber nå som postbud og stortrives. Hata å sitte "innelåst" på et kontor.

Har prøvd mange forskjellige yrker, men kun som postbud jeg har stortrivdes [:D] 

Er utdanna frisør, men holder på å omskolere meg til helsefagarbeider [:)] trives med å jobbe med å hjelpe mennesker. jobber på et sykehjem utenom studiene

Utannet barnevernpedagog, og arbeider som sosialkonsulent. En varierende og spennede jobb, men veldig krevende til tider. Har statlige saksbehandler oppgaver, sosialstønader osv og oppfølging av rusmisbrukere.

Hjemmeværende husmor.....KOS,men NÅ er jeg lei,hehe.
Gleder meg til å komme ut i jobb,og om jeg får det som jeg vil,så blir det jobb i en barnehage [:D][:D]

Er konsulent i et departement, hvilket er en pen måte å si "sekretær" på. [;)]
Sitter på forværelse og trives greit.
Det positive med jobben er litt variert arbeid - skriver ut brev, sender brev, svarer i telefon, fikser kopimaskiner og møtekaffe, bestiller reiser, behandler regninger og timelister osv. Forholder meg mye til mennesker, er "mamma" for alle 20 i avdelingen [:D], men har også rent papirarbeid hvor jeg slipper å forholde meg til andre hele tiden.
Fordeler er ellers fleksitid, IA-bedrift, og høy lønn stillingen tatt i betraktning. [:)]

Jeg holder på å gjøre meg ferdig med siste året på vgs. Men annenhver helg+1 dag i uka jobber jeg i kassa på meny og stortrives [:D]