hva slags humor??

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Lurte litt på typen humor de ulike her inne har??[:D]

Jeg har nok en litt tørr form for humor, og bruker en del sarkasme/ironi på mine omgivelser.. [;)]

må vel si at jeg er ganske sarkastisk og ironisk av meg...
er en liten artig klovn som kompisen og typen sier [:D][:D]

Jeg må innrømme jeg har litt bæsj og tis-humor i tilegg til sarkasme og pervers humor! Hihi![:D]

Jeg er veldig glad i ironi og sarkasme, men har også en fryktelig teit humor ved siden av. Ikke alle som skjønner den, men jeg syns det er fryktelig morsomt [:D] I rett humør liker jeg også barnslig humor. Det kommer egentlig veldig an på hvilket humør jeg er i...

Jeg liker å spøke og ha det gøy, har vel litt grov humor til tider,[:)]

Kan nok ha en tendens til å være litt spydig innimellom jeg også.. Og kanskje litt ondskapsfull på en litt god måte..
Det morsomste jeg vet er å se folk som detter og snubler og sånn.. (ikke sånn at de omtrent slår seg ihjel da..)

ORIGINAL: fruluna

Kan nok ha en tendens til å være litt spydig innimellom jeg også.. Og kanskje litt ondskapsfull på en litt god måte..
Det morsomste jeg vet er å se folk som detter og snubler og sånn.. (ikke sånn at de omtrent slår seg ihjel da..)

Haha! Da skulle du vært mye rundt meg, jeg snubler og krasjer i alt [:D]

ORIGINAL: bast

Min humor er på kanten, sarkastisk og ofte ironisk[:D]

Min og[:D]

Sånn her dusteri ler jeg av:

http://www.24me.com/pics/men-in-coats.wmv

meg og [:D], men jeg har vel litt galgen humor i tillegg, siden jeg jobber innenfor helsevesenet, så er jeg vel nødt til det.. hehe [:D]
ORIGINAL: toveli6

Har en noen ganger litt dum humor, men stort sett er den på grovis-kanten og ironi[:)][:D][;)][8D]
Men det skal ikke så mye til for at jeg ler..... ha ha hi hi......

[:)]Har litt sånn svart humor jeg.... Ispedd ironi og en dash koffert....-og så må jeg tilstå at jeg elsker elefantvitser......[:)]

ORIGINAL: Kari72

Sånn her dusteri ler jeg av:

http://www.24me.com/pics/men-in-coats.wmv

Hehe, lo godt av hatten opp av kaninen-trikset [:D]

Har all slags humor jeg, tiss og bæsj, selvironi, sarkasme, ironi, på kanten, grovis osv.

Mest grovis da, men syns det er veldig gøy og komme med vitser på egen bekostning og folk jeg kjenner veldig godt.

Vet egentlig ikke kas humor eg har,tror eg ler av det meste[:)] Utenom slike teite vitser,kan ikke fordra de[:'(]

Back
Topp