Hva slags godteri er du?

Du kommer ut som...
Søte bjørner.

Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.

Kathrine

Jeg ble Tyrksik Pepper...

jeg ble sjokolade[:)] nam..

Tyrkisk pepper.

Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg.

Hurra, foreløpig er jeg den eneste sure fisken... føler meg sååå spesiell.... [&:]

Hmm...tyrkisk pepper?? jaja....er jo godt det!! [8|]

Eg vart TYRKISK PEPPER, og det er jo litt morsomt sidan eg har fått heilt dilla på akkurat det no!!! Har alltid ein pose liggande i bilen! Og tar ein kvar gong eg køyrer bil! [:D]

dette ble mitt resultat
Søte bjørner.

Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.

Søte bjørner.

Søte bjørner her oxo [:D]

Jeg ble tyrkisk pepper.
Vi er tydligvis mange damer med litt "krutt" i her[:)]

Jeg ble poetgull jeg. Tror vi bare et to om den enda [:D]

"Potetgull.
Sprø er det eneste ordet som passer for deg. Du er ofte litt "most" blandt de andre og det er bra at du har en passe god smak."

ble tyrkisk pepper på meg...

Back
Topp