Hva slags farge passer, syntes dere?

ORIGINAL: Ida82

Min bror er byggeleder for konsmo hus[:)] De levere hus, ferdig oppsatt nesten, kommer sånn at det er omtrent bare å sette det sammen. Off dårlig forklart...

Oki. takk vennen da fikk jeg oppklart det hehe..

ORIGINAL: Hilde1981

NYDELIG hus (skal akkurat igang med å bygge samme huset selv [:D])

Det er også sånn fargevelger på nettsidene til Hellvik Hus, men det vet du vel kanskje?
Da får man ihvertfall en liten forsmak på hvordan de forskjellige fargene blir på akkurat det huset.
(legger ved en link likevel jeg: http://www.hellvikhus.no/newsread/hus_tradisjon.aspx?N=5149 (står Velg Husfarge til høyre der)

Tror vi kommer til å gå for kremfarget [:)]

Så gøy....
ja er et flott hus..
ja har kikket og prøvd oss frem der hehe...
gubben er veldig for kremfarget, beige hus...

var i en malebutikk i går og han mente at så lenge det var lyst ville huset bli flott, og så mente han at det ville bli penest med to farger, slik at detaljene rundt vinduene kommer frem.

blir nok lyst grått hos oss,med hvite vinduer.

hvor bygger dere??

er ikke sånn modul hus vi skal ha =) vet de lager det og =)

vi skal ha "vanlig", for vi skal gjøre masse selv... elektrisk, rørlegger, ventilasjon, vannbårenvarme, såle, tak stein... ja mye gjennom sambos firma sanns =) også skal vi ikke innrede loft etg med en gang ;P  sånn er det når enn ikke har råd til d ;P

ORIGINAL: Annicken

er ikke sånn modul hus vi skal ha =) vet de lager det og =)

vi skal ha "vanlig", for vi skal gjøre masse selv... elektrisk, rørlegger, ventilasjon, vannbårenvarme, såle, tak stein... ja mye gjennom sambos firma sanns =) også skal vi ikke innrede loft etg med en gang ;P  sånn er det når enn ikke har råd til d ;P

Er jo lurt det da[;)] Sånn var det min bror også gjorde.. Gjorde det meste sjøl, men han er jo tømrer også så...

antikkhvit på alt ville jeg hatt,syntes denn type hus er penest med samme farge på alt.

Back
Topp