Hva slags farge passer, syntes dere?

sstine

Elsker forumet
Heisann...
Vi bygger hus nå, lurer på hva slags farge dere syntes passer til hustypen vår?

Jeg ser for meg en veldig lys grå farge med hvite karmer....

Hva tror dere??

ORIGINAL: sstine

Heisann...
Vi bygger hus nå, lurer på hva slags farge dere syntes passer til hustypen vår?

Jeg ser for meg en veldig lys grå farge med hvite karmer....

Hva tror dere??

ja har lurt litt på det,men er så utrolig mange hus der vi bygger som er helt hvite, så da kunne jeg tenke meg å ha en annen farge enn de hehe...

ville hatt det mørke grått med hvite karmer...

men smaken er som baken...[:)]

ja kanskje det hadde blitt fint....
hmmm er bra du får meg til å tenke litt nytt, gror fast hehe
det hadde sikkert blitt fint..
takk

hva med veldig lys grå med litt mørkere grå karmer[:)]

det er sikkert fint.... hørtes bra ut det. nå må jeg virkelig kikke på farger.....

takk nathalies mamma...skal kikke... har du link?

Odense, en kremfarge.. og hvite karmer? ;)

Å det var fint hus!!! Selv har jeg hørt at helt hvite hus uten noen form for farge i, gjør at det kommer lettere sopp på treverket... Så det ville ikke jeg hatt! Selvom det er fint! Jeg hadde gått for sånn kremfarget eller beige. Men grått som du nevnet og hvite karmer hørtes også kjempe fint ut! Lykke til med valget!

Ville bare si at det var et veldig fint hus:) Jeg syns litt mørk grå-farge er fint med litt lysere grå karmer:)

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

ville hatt alt hvitt jeg, men hørtes fint ut med grått og hvitt oxo[;)]

Signerer denne![;)]

tusen takk for råd jenter.....
reiser i en maleforretning i dag. tar med meg tipsene deres på lapp hehe

kjempe fint hus =) hvilke hus er d ??? ville tenkt litt på en lys beige farge =) m hvite karmer =)

det er tradisjon 505 fra Hellvik hus. takk for tipset... er ikke lett med farger altså hehe

aha knall fint hus ;P ser veldig etter selv. men lurer veldig på å gå for konsmo =)   må si fra åssen erfaringer du får fra helvik hus da =) ;P

ja knall vanskelig. og som du sier er det kjekt å ikke ha helt likt til alle andre husene... lettere å forklare hvilke hus det er =)

tusen takk.
er veldig mange fine hus, men var dette vi forelsket oss i:)

konsmo? er det hus leverandøren??

Min bror er byggeleder for konsmo hus[:)] De levere hus, ferdig oppsatt nesten, kommer sånn at det er omtrent bare å sette det sammen. Off dårlig forklart...

Flott hus! Men jeg liker best hvite hus

Back
Topp