Hva slags dumme ting har du gjort...

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
...som har vekt babyen?

Når han sover tungt ute i vognen MÅ jeg bare sjekke at han puster så jeg løfter på dynen og dermed vekker han :P

Flyttet babynestet over i mi seng fordi jeg savna henne sånn på natta :P

Og matlaging, tatt ut av oppvaskmaskina, hostet... Lista er lang!

Husarbeid :p å ta ut av oppvaskmaskinen mens hun sover i sofaen gjorde jeg bare en gang :p klomsete av meg, så hun våkna fort :p

Ikke gjort noe her. Hun våkner av lite, men syns det er like imponerende å klare å skifte bleie og få på pysj mens hun sover:o

Mista telefonen oppå frøkna en gang da hun hadde sovna i fanget mitt :P

Haha samboeren min gjorde samme sak når han skulle ta bilde av William :P
Haha åh min samboer gjorde noe liknende, på sykehuset :P men han mista den ned i sengen da :P tror ikke noen av pleierene så det :D håper jeg...

Legge han fra meg... han har en periode nå hvor han stort sett bare sover korte lurer og da helst oppå meg. Da funker det ikke å legge han ned :P

Ellers så våkner ikke han av lyder eller noe..

Miste ting i gulvet rett ved vugga..

Lagd smoothie (bråker i maskinen),innimellom når jeg legger han fra meg, sparke bort i vippestol/vugge..

Ikke meg, men pappaen. Frøkna lagg å sov søtt i sengen sin, så skulle gubben ut en tur, så ville ta på seg dongeribukse. Mens han står å snakker til meg, skrur han på lyset og står fortsatt å snakker til meg, og begynner å veive med armer og sier lyset! Tok kanskje 1-2 min før han innså at han har skrudd på lyset! Da våknet jenta stakkars :-P

Back
Topp