Skal straks kjøpe maxi cosi axissfix
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 way pearl ?Maxi cosi 2 way eller ka den heter
Stemmer det den ja2 way pearl ?
Kan jeg spørre om det setet er like lang i ryggen som for eks besafe?Stemmer det den ja
Nå har me aldrig haft besafe så kan ikkje si noet beklagarKan jeg spørre om det setet er like lang i ryggen som for eks besafe?
Hehe fornøyd med den ?Stemmer det den ja
Ja de er me men syns den e så bred liksom. Men kanske alla andra er og det.Hehe fornøyd med den ?
Ja muligens, det nye til besafe er ikke detJa de er me men syns den e så bred liksom. Men kanske alla andra er og det.
Hvilken bil har du?Kjempe fornøyd med det vi har ihvertfall tar litt plass men snuppa sitter kjempe bra og trygt
Peugeot 307 swHvilken bil har du?
Er den bilen stor? Har scoda octavia swPeugeot 307 sw
Har forstått at det ca er samme str som besafe, selv om jeg ikke har besafe men hørt av andre men kan jo brukes mye lengre enn besafe
Tja ikke så stor, hvert borti biler som er større bak slik som Toyota avensis, hvordan Skoda er aner jeg ikke. Skulle gjerne tatt bilde og vist men er på ferie i Egypt så bilen er litt langt unnaEr den bilen stor? Har scoda octavia sw
Haha det skjønner jegTja ikke så stor, hvert borti biler som er større bak slik som Toyota avensis, hvordan Skoda er aner jeg ikke. Skulle gjerne tatt bilde og vist men er på ferie i Egypt så bilen er litt langt unna
Kan ta bilde 4 november da ;-)Haha det skjønner jeg