Hva slags bildekk har dere ?

Her har vi begge deler. Bruker piggfri hjemme da det er "høstvær somrehel til sommeren begynner. Men legger om til pigg når vi skal til sørtrøndelag på hytta og til svigers. Der er det jo meter på meter md snø. Hadde dt vært opp til mg hadde vi kjørt m pigg hele vinteren mm pga så mye bar asfalt detter alle piggfne ut på en sesong:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har piggfrie vinterdekk.

Det er fordeler og ulemeper med begge deler.
Pigger er best på is. Piggfrie dekk blir jo bare bedre og bedre, men de kan selvfølgelig ikke måle seg med piggdekk når det gjelder ren is.

Jeg har overlevd på piggfrie dekk i flere år nå uten problemer.
Det har nok mye med hvor man bor og hvilke behov man har :)

Er vel bare Oslo sentrum som har denavgiften?

Oslo kommune mener jeg faktisk... Lurer på om Bergen og Trondheim også har piggdekkavgift

Så du betaler ikke årsavgift heller?

Å herregud, du skjønner vell at ho mente piggdekkavgiften! Hvorfor skal man påpeke på noe sånt når den eneste som virker dum er du sjøl.

Å herregud, du skjønner vell at ho mente piggdekkavgiften! Hvorfor skal man påpeke på noe sånt når den eneste som virker dum er du sjøl.
Det er ikke alle som vet at det finnes en pigg dekk avgift da den som regel er å finne i storbyer og ikke på mindre steder;)

Det er ikke alle som vet at det finnes en pigg dekk avgift da den som regel er å finne i storbyer og ikke på mindre steder;)

Eh. Du ser kanskje at ho skreiv "så du betaler ikke årsavgift HELLER". Altså for og poengtere at Maisen skreiv feil når ho skreiv at ho ikke betalte avgift;) Akkurat som ho retta på deg fordi du skrev Oslo Sentrum istedenfor Kommune. ;)
Så trur nok ho vet det;)

Eh. Du ser kanskje at ho skreiv "så du betaler ikke årsavgift HELLER". Altså for og poengtere at Maisen skreiv feil når ho skreiv at ho ikke betalte avgift;) Akkurat som ho retta på deg fordi du skrev Oslo Sentrum istedenfor Kommune. ;););)
Så trur nok ho vet det;););););););)
Ja, og eneste som kverulerer er jo deg?.
Og nå svarte hun "gidder ikke betale avgift for å kjøre bil" da fikk hun vel bare ett svar på en som lurte om hun slapp årsavgift også.

Jegjegjeg! :p

Neida, bare skjønner ikke hvorfor folk plutselig skal dukke opp bare for og være kvalme.
Jeg mente ikke deg :p for skjønte jo at hun betalte den årsavgifta, når det var prat på piggdekkavgift. Hadde nok droppa piggdekk jeg og, om jeg hadde bodd i storby. Hadde faktisk droppa bil da og .. ;

Jeg mente ikke deg :p for skjønte jo at hun betalte den årsavgifta, når det var prat på piggdekkavgift. Hadde nok droppa piggdekk jeg og, om jeg hadde bodd i storby. Hadde faktisk droppa bil da og .. ;

Hihi! Jeg skjønte at du ikke mente meg jeg asså.
Du er så smart vettu S, at du skjønte det! ♡

Vi har piggdekk på den ene og piggfrie på den andre:)

Fremdeles sommerdekk på min bil :p men familiebilen har piggdekk :p mååå bytte dekk på min og snart, snø å is ute.

Back
Topp