Spinell
Flørter med forumet
Selv har jeg en pitteliten Toyota IQ som jeg skal bytte inn i noe litt større. Syns det er vanskelig å velge. Vil gjerne ha en bil som har god plass til barnevogn og barnesete, samtidig som jeg gjerne vil sitte litt høyt da jeg selv er ganske lav.
Hva slags bil har dere? Har dere god plass? Kom gjerne med tips
Hva slags bil har dere? Har dere god plass? Kom gjerne med tips
nå har vi bare et barn fra før, men tror ikke det skal være noe problem med baggasje til et barn til feks
har klart oss veldig fint med den med bare ett barn, men skal innrømme at vi gjerne skulle hatt noe større nå som vi venter nummer to. Nå har vi valgt en god del barneutstyr basert på at vi har liten bil, så vi klarer oss greit (har kontrollert at vi har plass til to bilstoler og vogn for to). Har vært på hyttetur med vogn, reiseseng, barnestol og klær og mat for ei uke, med DET er det nok ikke plass til med to barn
Vi titta litt på SUVer og biler med firehjulstrekk, men har slått dette fra oss, da vi ikke egentlig har behovet og de koster en del mer. De modellene vi oftest kommer tilbake til er Skoda octavia og Volkswagen Passat blant stasjonsvognene, og Skoda Roomster, Skoda Yeti og Volkswagen Touran blant flerbruksbilene. Jeg synes flerbruksbilene SER skikkelig tantete ut, men lånte en av mamma i jula (Toyota verso) og det er jo superdigg å sitte så høyt, i tillegg er de veldig praktiske.