Hva slags bil har dere?

Mercedes ML. God plass til tre bilstoler, og så kan man ha to passasjerer helt bakerst også. ;)

En gammel men god mitsubishi space star :) nå har vi 2 barneseter stående og får akkurat skvist inn babysetet i midten når minsten kommer..

Ford Focus stasjonsvogn. Plass til 2
Bakovervendte seter, men tviler på at det er plass til 3 bakovervendte.

Toyota Yaris 2006-modell, plass til 2 seter med isofix bak :)

Volvo v70, plass til tre. Blir en beltestol, en bakovervendt og en babystol nå snart.

Volvo v70, plass til tre. Blir en beltestol, en bakovervendt og en babystol nå snart.
Hvilke stoler har du? Vi har en beltestol - britax kidplus, og en maxicosi mobi der nå og kan ikke se for meg at det kunne gå an å få inn en stol til uten at det går ut over tilgangen til beltene..

Vi har Nissan Leaf og har hatt 3 barn bak, 2 beltestoler og en pute. Litt trangt når de skal festes, men ellers ingen problem.

Hvilke stoler har du? Vi har en beltestol - britax kidplus, og en maxicosi mobi der nå og kan ikke se for meg at det kunne gå an å få inn en stol til uten at det går ut over tilgangen til beltene..

Britax max-way på ene siden, cybex solution x2 i midten og maxi cosi cabriofix på andre siden. Går bare med beltestolen i midten, og kan ikke bruke isofix siden setene må stå så langt ute. Men det går :)

Har en Galaxy. Plass til 6 barneseter i den hvis vi vil. Men vi har bare 4. 2 bakovervendt og 2 beltestoler.

Har en Elbil med plass til 3 barneseter i. 1 bakovervendt og to beltestoler. Bruker denne bilen sjelden. Stått i ro i e mnd nå.

Har en liten Toyota som vi bruker til ca ingenting, den er fra 1989 og skal selges.

Og så har mannen firmabil, den setter vi to bakovervendte inni nå, må bare koble ut airbagen :-D

Har en Volvo 850 stasjonsvogn, og så vidt jeg vet er det bare plass til to barneseter.

Volvo v70; har ikke prøvd med 3 barneseter men det skal nok gå. Får plass til bakovervendt, beltestol og meg selv.
Audi a6; kan ikke tenke meg at det går med 3 seter/ 2+ meg men har ikke prøvd.

Britax max-way på ene siden, cybex solution x2 i midten og maxi cosi cabriofix på andre siden. Går bare med beltestolen i midten, og kan ikke bruke isofix siden setene må stå så langt ute. Men det går :)
Tror du at du hadde fått plass til to beltestoler og cabriofixen?

Mazda 6 stasjonsvogn, god plass til 2 i hvert fall. Har ikke prøvd med 3, og tror nok ikke det blir noe behov for det heller :)

Back
Topp