Hva slags bakverk er du?

Froya88

Forumet er livet
Trykk her!

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

[:D][:)][:D]

Du kommer ut som...
Boller

Du er en person med sans for tradisjoner! Du gjør som regel som alle andre, og er antakelig en lite kreativ person! Kanskje du kan prøve å bli mere selvstendig?

hmmmm[:D][:D]
veit ikkje om da høyres heilt ut som meg...

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Mmmmm, hørtes godt ut!![:)][:)]

Du kommer ut som...

Brownies

Brownies

"Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?"

brownies[:D] nam nam no fikk eg skikkelig lyst på d..

Brownies

Brownies

Brownies!

Brownies her...

Sitter å kjeder meg her, så jeg fant ut at jeg skulle ta teste på nytt, og bare trykke helt tilfeldig for å se hvilke andre bakverk som fantes.. og der var kneipbrød...hehe måtte flire litt.. Kneipbrød er kjedelige folk...[:D]

Brownies [8D]

jeg er visst en brownie jeg også[:D]

jeg ble også brownies....[:)] - liker brownies jeg!!

hehe mange brownies her..

Brownies

Du kommer ut som...
Gulrot kake

Du higer etter å være urban! Bare ting er in, er det fett nok for deg! Husk at selv om ting er mote, er det ikke nødvendigvis kult! Ta på deg mors gamle slengbukser og ta deg en tur ut i byen! Det er kult det!

Hmmm. gulrot kake er godt det..

Back
Topp