Hvis du hadde visst alt du vet nå, hva er det du kunne ønske du visste første gangen du var gravid, eller helt i starten av svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med alt over her. Men også at det kan være lurt å ta noe forebyggende mot forstoppelse rett etter fødselen for å unngå å bli forstoppet (noe som er veldig vondt etter fødsel og spesielt om du har sting nedentil eller hemorider). Jeg fikk heldigvis ikke hemorider, men det er vanlig i graviditeten eller etter fødsel og ei venninne av meg slet veldig med det og det ble enda verre av forstoppelsen etter fødsel.
Jeg tok en teskje linfrø i et halvt glass Biola/joghurt hver dag fram til jeg var helt fin nedentil Det gikk veldig fint og jeg var aldri forstoppet heldigvis.
Ja, vanlig linfrø fra butikken Jeg brukte det under hele forrige svangerskap og jeg gjør det denne gangen også funker veeeldig bra!Takk for masse tips!! La dem komme!
Fint med sånne tips! Jeg sliter med forstoppelse nå, er 5+4... Vanlig linfrø du får tak i på butikken? Eller?
Ilter og vondter kommer uten at det nødvendigvis er noe galt.Hvis du hadde visst alt du vet nå, hva er det du kunne ønske du visste første gangen du var gravid, eller helt i starten av svangerskapet?