Hva skriver man..??

ORIGINAL: Shushame85

Jula er avlyst. Josef har tilstått![:D]

"Itillegg til gaven, så er dette kortet et såkalt "musegarantikort", du har 3 museklipp du kan bruke når du måtte ønske. God jul HØNNEI!" [8D]

ORIGINAL: lykkepillen

"Itillegg til gaven, så er dette kortet et såkalt "musegarantikort", du har 3 museklipp du kan bruke når du måtte ønske. God jul HØNNEI!" [8D]

Hehehehe....[8D][:D]

ORIGINAL: 3xS

god jul, runk og pul [:D]

( det var det bestemor sa til meg når vi var på julegaveshopping og ho tok på seg en rar nisselue ho fant i den ene butikken[8D])

HAHAHAHA[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Pontus

Sambo blei overrasket med julekort og julegave (vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre) av meg på julaften i fjor...da var det første jula vi feiret sammen...da skrev jeg litt om hvor mye jeg satte pris på han og familien hans...hva vi hadde vært igjennom sammen og hvor mye han betydde for meg...han husker enda kortet og har spart på det[:)]

Høres veldig fint ut[:)][:)]
Vi har ikke vert så lenge sammen enda da,så det er ikke så veldig mye som jeg får skrevet ned om jeg skal skrive alt vi har opplevd sammen...hehehe[8D]

vi hadde ikke vært sammen så lenge vi heller...1år..:) men vi hadde fått vært igjennom litt likevel..for jeg drev med rettsak i barnefordelingssak....:) men glad blei han nå likevel :)

Back
Topp