Hva skriver man..??

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Ja,HVA skal jeg skrive inni kortet til min kjære..?
Han får en gave og et hjemmelaga kort som jeg har scrappa selv,og syns det blir en smule..ja...lame?! å skrive "God jul og godt nytt år" inni liksom...[8D][:-]

Noen gode forslag..?

Omg du kan jo bare dra igang det mest sukkersøte klisseriet som "elsker deg for alltid, din for alltid, min aller kjæreste, god jul min aller høyst elskede" kommer an på om han hadde sett humoren i det hi hi

hva med å skrive ned noen fine opplevelser dere hadde sammen i året som har vært, og hva du håper på i året som kommer.[:)]

ORIGINAL: Sommernurkftw

Omg du kan jo bare dra igang det mest sukkersøte klisseriet som "elsker deg for alltid, din for alltid, min aller kjæreste, god jul min aller høyst elskede" kommer an på om han hadde sett humoren i det hi hi

HAHA neeeeei det blir så utrolig dumt,hahahaha[:D]Han hadde nok trodd jeg var dødsseriøs..[8D]Dessuten skal han jo feire med familien sin,og jeg kjenner jeg blir rød av tanken..[8D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

hva med å skrive ned noen fine opplevelser dere hadde sammen i året som har vært, og hva du håper på i året som kommer.[:)]

Sambo blei overrasket med julekort og julegave (vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre) av meg på julaften i fjor...da var det første jula vi feiret sammen...da skrev jeg litt om hvor mye jeg satte pris på han og familien hans...hva vi hadde vært igjennom sammen og hvor mye han betydde for meg...han husker enda kortet og har spart på det[:)]

ORIGINAL: Pontus

Sambo blei overrasket med julekort og julegave (vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre) av meg på julaften i fjor...da var det første jula vi feiret sammen...da skrev jeg litt om hvor mye jeg satte pris på han og familien hans...hva vi hadde vært igjennom sammen og hvor mye han betydde for meg...han husker enda kortet og har spart på det[:)]

Høres veldig fint ut[:)][:)]
Vi har ikke vert så lenge sammen enda da,så det er ikke så veldig mye som jeg får skrevet ned om jeg skal skrive alt vi har opplevd sammen...hehehe[8D]

Jeg skrev: God jul elskling. Dette året har vært fantastisk pga deg, du er noe av det beste som har hendt meg. Gleder meg til å se deg igjenn å gi deg en skikkelig juleklem før du knuller meg på kjøkkenbenken. Smask

"Ikke spis deg for feit på ribbe i jula, og ikke faen om du skal fyre opp raketter i stedet for å kysse meg midnatt nyttårsaften.. bortsett fra det- KOS deg masse i jula, kjæresten min!"

?

ORIGINAL: Gollemor

"Ikke spis deg for feit på ribbe i jula, og ikke faen om du skal fyre opp raketter i stedet for å kysse meg midnatt nyttårsaften.. bortsett fra det- KOS deg masse i jula, kjæresten min!"

?

HAHA my kind of christmas card[:D][:D]

ORIGINAL: lashes

Jeg skrev: God jul elskling. Dette året har vært fantastisk pga deg, du er noe av det beste som har hendt meg. Gleder meg til å se deg igjenn å gi deg en skikkelig juleklem før du knuller meg på kjøkkenbenken. Smask

Hva med å takke for den tiden dere har hatt sammen, fortelle at du setter pris på han og ønske han et supert 2011 som du håper du får være med å gjøre til et skikkelig bra år med mange fine opplevelser??

den digga jeg![:D]

ORIGINAL: frøken plaske

Hva med å takke for den tiden dere har hatt sammen, fortelle at du setter pris på han og ønske han et supert 2011 som du håper du får være med å gjøre til et skikkelig bra år med mange fine opplevelser??

Ja,det må bli noe sånt[:)][:)]
Jeg føler bare ikke jeg er sånn en person som kan skrive no sånt...kjenner jeg blir flau..haha[:D]

Jula er avlyst. Josef har tilstått![:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: frøken plaske

Ja,det må bli noe sånt[:)][:)]
Jeg føler bare ikke jeg er sånn en person som kan skrive no sånt...kjenner jeg blir flau..haha[:D]

Hihi....du får ta deg en liten knert før du setter igang da vettu[;)] Sånt kommer som regel litt lettere da....hihi...

Jeg skreiv no sånt klissete som at jeg setter stor pris på han, gleder meg til å se han igjen osv..[8D] Vi skal ikke feire julen sammen..

Han kommer nok til å syns at det er litt flaut å lese det foran familien sin, men det var litt derfor jeg skreiv det også[8D][:D]

god jul, runk og pul [:D]

( det var det bestemor sa til meg når vi var på julegaveshopping og ho tok på seg en rar nisselue ho fant i den ene butikken[8D])

Back
Topp