Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sommernurkftw
Omg du kan jo bare dra igang det mest sukkersøte klisseriet som "elsker deg for alltid, din for alltid, min aller kjæreste, god jul min aller høyst elskede" kommer an på om han hadde sett humoren i det hi hi
ORIGINAL: SistemannIMagen
hva med å skrive ned noen fine opplevelser dere hadde sammen i året som har vært, og hva du håper på i året som kommer.[:)]
ORIGINAL: Pontus
Sambo blei overrasket med julekort og julegave (vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre) av meg på julaften i fjor...da var det første jula vi feiret sammen...da skrev jeg litt om hvor mye jeg satte pris på han og familien hans...hva vi hadde vært igjennom sammen og hvor mye han betydde for meg...han husker enda kortet og har spart på det[:)]
ORIGINAL: lashes
Jeg skrev: God jul elskling. Dette året har vært fantastisk pga deg, du er noe av det beste som har hendt meg. Gleder meg til å se deg igjenn å gi deg en skikkelig juleklem før du knuller meg på kjøkkenbenken. Smask
ORIGINAL: lashes
Jeg skrev: God jul elskling. Dette året har vært fantastisk pga deg, du er noe av det beste som har hendt meg. Gleder meg til å se deg igjenn å gi deg en skikkelig juleklem før du knuller meg på kjøkkenbenken. Smask
ORIGINAL: lashesden digga jeg![:D]
ORIGINAL: frøken plaske
Hva med å takke for den tiden dere har hatt sammen, fortelle at du setter pris på han og ønske han et supert 2011 som du håper du får være med å gjøre til et skikkelig bra år med mange fine opplevelser??
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
ORIGINAL: frøken plaske
Hva med å takke for den tiden dere har hatt sammen, fortelle at du setter pris på han og ønske han et supert 2011 som du håper du får være med å gjøre til et skikkelig bra år med mange fine opplevelser??
Ja,det må bli noe sånt[:)][:)]
Jeg føler bare ikke jeg er sånn en person som kan skrive no sånt...kjenner jeg blir flau..haha[:D]