Hva skriver man i en "nabovarsel" ?

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Skal ha et lite 30-årslag her på lørdag, og da må vi nesten henge opp en warning [:D]
Vi bor i blokk, og det er en del gamle mennesker som er veldig viktig på det..
Da vi flyttet inn for litt over 5 år siden, så fikk vi klage fordi jeg og søsteren min sang "singstar" midt på dagen en lørdag.. hahah [:D] Var nok vakkert siden vi fikk klage [;)]

Men uansett, hva skriver man da på en slik en advarsel ??

hahahaha[:D]

bare skriv at dere skal ha fest da og da, og at det blir musikk å moro, så det er bare å forberede ørene[;)]

Må liksom være "riktig" ellers blir vi pratet om i mange uker fremover.. hehehe [:D]

Vi har ikke hatt noe fest her en eneste gang på de 5 årene vi har bodd her..

jeg ville nok bare skrevet et eller annet slik:

Lørdag dd.mm.år så skal vi ha et 30års lag hos oss, så da vil vi bare si ifra at det blir spilling av musikk etc som hører et 30 års lag til:)

Håper det går bra, og ha en riktig god helg!!

Ja, det hørtes sånn passe formelt ut, men litt personlig samtidig.. hehe [:D]
Vil ikke bli månedens samtale emne [;)]
Alt jeg har prøvd å skrive ble så utrolig formelt ! Men takk, vi skal nok kose oss [:)]

her jeg bor er vi så uformelle det går ann til å bli! hhehe, vi bare roper til hverandre å sier vi skal ha fest, og slenger på at det bare er å ta turen innom hvis di er hjemme:) utrolig nok er det bare jeg som har hatt di store festene på di 3 åra vi har bodd her..hehe,  men blir alltid moro når alle naboene kommer også da:)
tror jeg har veldig snille naboer sånn sett, di syns det går bra med fester og nachspiel og alt!

men greit å ikke bli ukas snakkis hehe:)

ORIGINAL: stort og lite gull

"Mannen blir tretti og det skal feires!
Som kjent kommer dårlig hørsel ofte med alderen, så det er mulig det blir litt høyt volum denne kvelden.
Husk: If you cant beat them, join them ;)"

Haha, den var ikke dum [:D] Kanskje jeg skal våge meg på den !
Er en del sure enker her som kanskje ikke synes den er så morsom, men er jo lov å prøve seg [;)]

Jeg hadde kjørt dønn formelt. Men, så er jeg ganske formell av meg da...

ORIGINAL: Stor og lillesprett

ORIGINAL: stort og lite gull

"Mannen blir tretti og det skal feires!
Som kjent kommer dårlig hørsel ofte med alderen, så det er mulig det blir litt høyt volum denne kvelden.
Husk: If you cant beat them, join them ;)"

Haha, den var ikke dum [:D] Kanskje jeg skal våge meg på den !
Er en del sure enker her som kanskje ikke synes den er så morsom, men er jo lov å prøve seg [;)]

jeg syns du skal gå for denne!!! garantert!!

Back
Topp