Hva skjer'a?

Gæmmis

Elsker forumet
Jeg er veldig skravlesjuk av meg og er innom ofte, så håper det er andre som meg her på januarforumet[:D]

Hva har dere på plakaten i kveld da?

Jeg jobbet til 18, nå sitter jeg her og ser tv. Manner meg opp til litt obligatorisk husarbeid før jeg finner sengen[;)] Er ikke mye liv i meg etter en ti timers arbeidsdag, he he.

I dag tok jeg forresten min første powernap på jobb! Det var deilig, og hvis dere er trette og har mulighet, anbefaler jeg dere også å gjøre det[:)] Vi er jo gravide, he he. Kommer nok ikke til å gjøre det hver dag, men på ti-timersvaktene mine gjør det nok veldig godt.

Så koselig å begynne å pjuske med sånt[:)] Mannen min er på ferie med datteren vår denne uka, så jeg har mitt sosiale liv her for tiden[;)]

Hadde også tenkt å begynne å finne frem slike ting, men vi skal rykke litt rundt på rom først, og jeg har ikke helt vært i mood til det denne uka.

Godt jeg er priviligert og har åtte uker perm før fødsel (en av få fordeler med å være offentlig ansatt her[;)])! Det blir jo i juletider det, så får vel nok å gjøre.

Well hello, Bree van de Kamp[:D]

Du høres ut som en fryktinngytende husmor[:D]

Jeg skal finne senga nå jeg[:)] I morgen er det kort dag på jobb (8-13), så hjem, før jeg i morgen eller lørdag drar ut til der mann og barn er[:)]

Saaaavner de!

Å være hjemme alene er gøy de første to timene, etter det er det bare kjedelig gitt!

Jeg skal på kino kl tolv!! JIPPIII!!!
ENDELIG kommer Harry Potter og Halvblodsprinsen på film!
Venta i 1 helt ååååår på dette!!
Nå bynner den om EN TIME!!! HURRAAAAAAA jippiiiiiiiiiiiiiiiii![:D]

Vurderer å finne senga !
Opp tidlig imorgen å så..

Er hjemme hos foreldrene mine, å her er det martna + tivoli nå [:)]
+ at det skal være et show for barna imorgen klokken 12, Kaptein Vannskrekk [;)] Må vel ta med Markus på det [:)]

ORIGINAL: Trallemor

Jeg skal på kino kl tolv!! JIPPIII!!!
ENDELIG kommer Harry Potter og Halvblodsprinsen på film!
Venta i 1 helt ååååår på dette!!
Nå bynner den om EN TIME!!! HURRAAAAAAA jippiiiiiiiiiiiiiiiii![:D]

Den gleder jeg meg også til!!!!

Back
Topp