Hva skjer'a??

~ruby~

Forumet er livet
Det er lørdag.. her regner det ute! Så jeg har brukt hvert ledige øyeblikk til å få orden på hjemmesida vår.. og nå begynner det jammen meg å bli bra!! [:)]
Snart er Kiwi tør nok til børsting..... [;)]
Så det blir min kveld.... Huset er rolig da... Jentene sover hos bestemor, jeg tør nemllig ikke ha med de to trollungene der til Vikingeskipet... [:D] Uff, med så mye folk er det fort gjort å komme vekk fra hverandre!

Hva gjør dere da?? [:)]

har vært ute å handla, har også handla hemmeligvenn gave[:)]
nå sitter jeg å ser på skal vi danse hos store søstern min..
så nå blir det å legge barna (snuppa og nevøen på snart 1 år) så blir det et glass vin tenker jeg[:)]

Det hørtes ut som en koselig kveld, Dreams![:)] Kos dere med vinen! [:D]

Takk det skal vi[:)]
Du får kose deg med et sille og rolig hus du[;)]
å lykke til i morgen!!
håper det går bra.

Jeg har akkurat lagt Theo., Skal lage pizza samtidig som jeg nipper til litt rødvin nå! Samboern kommer hjem fra jobb kl. 21.30, så da blir det pizza! gleeeeder meg, er sååå sulten!! Hoppet over et mellommåltid i dag, MÅTTE være skrubbsulten til pizzaen![:D]

ORIGINAL: Dreams

Takk det skal vi[:)]
Du får kose deg med et sille og rolig hus du[;)]
å lykke til i morgen!!
håper det går bra.

Jeg takker og bukker....

ORIGINAL: Catrine2

Jeg har akkurat lagt Theo., Skal lage pizza samtidig som jeg nipper til litt rødvin nå! Samboern kommer hjem fra jobb kl. 21.30, så da blir det pizza! gleeeeder meg, er sååå sulten!! Hoppet over et mellommåltid i dag, MÅTTE være skrubbsulten til pizzaen![:D]

Hehe....[:D][:D] Jeg kjenner til det! [;)] Kos dere i kveld da!

Følsomme Bølla har sett World Trade Center og grini som en gud!!!
Herregud, hvorfor gjør mennesker det de gjør?? Hva får noen mennesker til å fly inn i tårn fulle av mennesker? Jeg har stått oppe i de tårnene og kikket ned på menneskene. De så ut som bittesmå prikker som man må se på med lupe for å tyde bedre.... Bilene så ut som små maurer! Jeg følte vinden i håret og følte tårnene svaiet. Det føltes ekkelt akkurat da, men gurimalla som jeg setter pris på den sjansen nå når jeg ser tilbake på turen!!

Jeg synes så ufattelig synd på familiene til de gjenlevende... Nei, nå er det nok syting!! Huff....

Back
Topp