hva skjera?

missoz

Elsker forumet
Jeg er blitt sjuk og ligger på sofaen og synes synd på meg selv..
Dere gjør da?

Dakkar... :( God bedring og bli snart frisk! Her har jeg nettopp lagt storesøster som fortsatt bruker enhver unnskyldning for at vi skal komme opp til henne... jaja bør sovne om en halvtimes tid ihvertfall. Oliver sover søtt og jeg har kollapsa på sofaen

Ser Disney junior med eldste. Minste ligger i stolen og koser seg med ei flaske med vatn ;p og straks skal eg Røyse meg for å flytte han og hente kaffen min i samme slengen :-)

Har sendt mannen og snuppa til svigers sånn at jeg får fred til å lese til eksamen... Måtte det bli juni snart! :P

Her dro gubben oå trilletur og jeg skal rydde og vaske. Ojoy. :p

Sambo tok med seg mathea og dro en tur til svigers, jeg har liggi på sofaen og sett litt på serie og sovet

Hvordan er formen nå da?

Har kjempevondt i halsen... kjennes ut som piggtråder ;( vondt i kroppen og er bare blæ... Heldigvis så sover mathea og jeg kan bare kope i sofaen

Har kjempevondt i halsen... kjennes ut som piggtråder ;( vondt i kroppen og er bare blæ... Heldigvis så sover mathea og jeg kan bare kope i sofaen
Huff da. Legg deg tidlig så kanskje kroppen sover det av seg

Huff da. Legg deg tidlig så kanskje kroppen sover det av seg

Skal legge meg nå.. :) skal bare fikse flaskene til M tilfelle hu skal ha mat i natt

Back
Topp