HVA SKJER???

Nina 23

Betatt av forumet
God morgen alle sammen:-)

Jeg bare sitter her og lurer på en liten ting.
Jeg la ut en tråd igår kveld angående all krangling som har vært her.. Men jeg nevner jo ingen og nekter å tro at noen har følt seg truffet av den tråden.. Men nå finner jeg den ikke igjen...
noen som har et svar til meg kanskje??
hmmm.... merkelige greier det her..[&:]

Det er jo det som er så rart, jeg har ikke motatt en eneste melding i innboksen min, hva er det som skjer her egentlig?!?!?
Begynner å bli irritert da, har jo ikke gjort noe galt!!

den er sikkert bare slettet da, mange tråder som er blitt slettet i det siste her inne! Trur de følger med mer en vi er klar over. Mange som har fått adversler åsså, og noen er faktisk kastet ut!

Kathrine

har vert litt krangling her i det siste ja!
Tror ikke jeg leste den tråden, men ble kanskje litt krangling på den tråden også, kanskje det var derfor den ble slettet???
TEnker litt på de nye som kommer inn hit, de må jo bli vettskremt....
Selv unngår jeg alle krangle trådene, litt feigt kanskje, men...

Ja det har jeg nesten skjønt.. Men hvorfor i alle dager skal de gå inn å slette tråder som ikke går på enkeltpersoner?? Det blir jo rett og slett for dumt spør du meg, og i tillegg til at den er borte, så har jeg ikke fått noen melding om at jeg har gjort noe galt?!!!? Sitter jo igjen som et stort spørsmålstegn!!!

skjønner det, men jeg tror ikke det har noe med deg å gjøre som person her inne. Men at de sletter med hard hand alle tråder som kan bli krangling, eller rett å slett ståder som har med tema krangling å gjøre. Det var MANGE som sendte klage i går til sjefan her inne, mange som trua med å slette seg politianmeldelser ble nevnt. Så det er ikke lekekrangling lenger.

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare glemt det, å startet på nytt (ikke tråd altså)...hehe!

Kathrine

Hehehe ja det er nok ikke annet å gjøre...

Men takk for svar i alle fall [:)]

Ha en finfin dag alle sammens [;)]

Samme til deg Nina 23 [:D]

Ha en super dag [;)]

Kathrine

ønsker dere også ein fin dag[:)]

Selv om det ikke var noe "ulovlig" i det du skrev, så kan det ha kommet opp andre ting i svarene fra de andre. Så da har det ikke noe å si at du startet tråden.

-akkurat det tenkte jeg også[;)]

Back
Topp