Hva skjer???

Gjørdis

Glad i forumet
Er på rugedag 10 nå. Og i går ettermiddag/kveld fikk jeg litt brunlig utflod, og har dette fortsatt, samtidig som det kommer ut rester av Progestan(sorry detaljer).
Har hatt litt menssmerter og i tillegg er jeg veldig trøtt og uopplagt, nulll energi.
Hva kan dette komme av??
Skal vel ikke få blødning/mensen så lenge jeg går på Progynova??

Er dette kansje et tegn på at spiren ikke vil feste seg??

Aner ikke hva det kan være, men krysser alt jeg har for at det er spiren som fester seg. Så lenge det er brunlig det som kommer ut, så er det ikke farlig. Det kan være rester etter siste mens.

kan være festeblødninglykke lykke til[;)][;)]

Jeg tenker og håper på at det er festeblødning, men frykter det verste.

Tror jeg skal ta en test på Torsdag/fredag, da er jeg på rugedag 14.

Håper det er festeblødning, eller rester etter forrige mens og at det ikke kommer mer. Men det kan også være starten på tanta, er dessverre fullt mulig å begynne å blø selv om du går på progynova tror jeg. Håper på det beste! [:)][:)][:)] Lykke til!

ORIGINAL: Tøysa

Håper det er festeblødning, eller rester etter forrige mens og at det ikke kommer mer. Men det kan også være starten på tanta, er dessverre fullt mulig å begynne å blø selv om du går på progynova tror jeg. Håper på det beste! [:)][:)][:)] Lykke til!

Trodde ikke man fikk blødning så lenge man går på Progynova?? Men man kan vel aldri vite helt sikkert.

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: Tøysa

Trodde ikke man fikk blødning så lenge man går på Progynova?? Men man kan vel aldri vite helt sikkert.

Kanskje jeg som tuller? Jeg har bare erfaring med crinone gel, og da kan TR bli utsatt, men den kom før jeg slutta med gelen begge gangene hos meg. Kan være anderledes med progynova kanskje. Håper noen andre har erfaring med progynova og kan svare deg. Beklager viss jeg har skrevet noe som ikke stemmer, tenkte på crinone når jeg leste innlegget! [:)] Håper uansett det har klaffet for deg nå!!! Spennende dette! [:)][:)][:)]

Håpar det er restar etter ein festeblødning! Når eg blei gravid brukte eg crinone og progynova. På dag 7 (ca) var det bittelitt friskt blod på crinonestaven og nokre dagar etterpå var det brunlig crinone som kom ut.

Krysser fingrane alt eg kan her

Nå er det skikkelig spennende jenter, har ikke hatt noen blødning(brunlig utflod) i natt.

Jeg tenker mer å mer på om det kan være rester etter siste mens eller om jeg rett og slett har hatt en festeblødning, og at spiren klorer seg fast

Jeg håper på det beste men samtidig må jeg være forberedt på det verste. Krysser fingrene for meg selv nå(og selvsagt for alle dere andre rugere[;)])

Back
Topp