hva skjer??

Kattepus84

Elsker forumet
Tv`en min er helt svart!

Noen andre her som ikke har tv signaler eller? (har canal digital)
Ringte canal digital nå....men kom ikke igjennom, de ga meg bare svarer`n som sa at de har problemer med signalene i området der jeg bor (jeg oppga ikke hvor jeg bor, men det er greit....) uansett....de forventer ikke å ha tv signalene tilbake før kl 12.30.....DET ER JO FLERE TIMER TIL!!!

ååååååååååååå :( *suttre*

ORIGINAL: Minimeg

større grunn til å sitte her da![:D]

Hehe ja det er jo i grunn det....men greia er jo egentlig sånn at jeg verken har tid til å sitte her eller se på tv nå...men har liksom enda mer lyst til å se på tv nå som jeg ikke får gjort det uansett....Rare greier... :)
Men liker å ha tv`en på i bakgrunnen når jeg går rundt her hjemme..... søren ass...

ORIGINAL: ActionPaction

her er alt ok

enkelte vil kanskje påstå at to og en halv time uten tv på en formiddag med finvær (?) ikke er krise. men har man planer om å se tv, så er det irriterende. du får trøste deg med bv så lenge!

Ja det er jo ikke krise i den forstand, men jeg får ikke gått ut å nyti været...må være inne å pakke...skal reise etterpå...så derfor ville jeg ha selskap i tv`en til jeg drar.....
Dere skriker desverre ikke så høyt her inne at jeg hører no når jeg traver rundt å pakker[:D]

ORIGINAL: Kattepus84

større grunn til å sitte her da![:D]

Hehe ja det er jo i grunn det....men greia er jo egentlig sånn at jeg verken har tid til å sitte her eller se på tv nå...men har liksom enda mer lyst til å se på tv nå som jeg ikke får gjort det uansett....Rare greier... :)
Men liker å ha tv`en på i bakgrunnen når jeg går rundt her hjemme..... søren ass...

Radio!![:)]

Hehe...ja det var det jeg tenkte også, men så kom jeg på at den har jeg ikke rekki å sette opp enda....(bodd her i 1 år og den ligger enda i pappesken......) Kanskje jeg må sette den fram en dag.... :)

Back
Topp