Hva skjer..?

Helene...

Forumet er livet
Noen som kan litt data her eller? Hvorfor blir det sånn her? [8|] Klarer ikke endre det uansett hva jeg gjør... [&:]

Nick: #bolla72#
Mål : Spise sunnere
    bevege meg mer
    kutte ut godteri på hverdager

Vekt nå: 198
Mål vekt: 205206

Vil ned: 9kg
klubb: Alle 3
Annet? begynte på 85 kg, godt på vei men stagnert.

Nick: Eirin_3
     bevege meg mer

Vekt nå:
65
Mål vekt: 224
225
Vil ned: 10 kg
Klubb:
Alle 3

Må prøve her og...

Nick: #bolla72#
       bevege meg mer

Vekt nå: 75
Mål vekt: 66

Vil ned: 9kg
klubb: Alle 3
Annet? begynte på 85 kg, godt på vei men stagnert.

Nick: Eirin_3
        bevege meg mer

Vekt nå:
65
Mål vekt: 55

Vil ned: 10 kg
Klubb:
Alle 3

Hm... Her gikk det jo fint... Får prøve og kopiere det her inn på lista da... [8D]

Hehe, du, jeg ser vi har akkurat samme utgangspunkt og samme mål (vekt)! Snedig. [:D] Liten motivator i seg selv det. Kan jeg spørre om hvor lang du er?

ORIGINAL: Misin

Hehe, du, jeg ser vi har akkurat samme utgangspunkt og samme mål (vekt)! Snedig. [:D] Liten motivator i seg selv det. Kan jeg spørre om hvor lang du er?

Hihi. Moro. [:D] Er ca 170 jeg. Du?

ORIGINAL: Helene...

Hm... Her gikk det jo fint... Får prøve og kopiere det her inn på lista da... [8D]

Funka vist ikke på Bolla72... [&:] Får se på det senere. Gidder ikke mer... [;)]

Er 170 cm jeg også! [:D] Da er målet realistisk likevel da. BMI'en blir ganske lav da, men jeg har vært der før, så.. Spørs om jeg klarer det så lenge jeg ammer da.. Puppene veier jo ca to kilo hver! [;)][:D]

Funka vist ikke på Bolla72... [&:] Får se på det senere. Gidder ikke mer... [;)]

fy deg helene!!!! Ordet gidder eksisterer ikke for oss mer.. det er slettet fra vår vokabulær det[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Er 170 cm jeg også! [:D] Da er målet realistisk likevel da. BMI'en blir ganske lav da, men jeg har vært der før, så.. Spørs om jeg klarer det så lenge jeg ammer da.. Puppene veier jo ca to kilo hver! [;)][:D]

Hihi. Moro! [:D] Jada, kom meg ned i 58-59 etter forige fødsel, så skal klare det nå og! Har igrunn alltid veid det jeg...[;)]  Ser så forferdelig dumt ut når kiloene bare sitter rundt mage/rompe/lår, så tror jeg må dit igjen... [;)]

ORIGINAL: Gabriela

fy deg helene!!!! Ordet gidder eksisterer ikke for oss mer.. det er slettet fra vår vokabulær det[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hihi! Nei, der sier du noe! [:D][:D][:D] Jeg prøver igjen senere heter det! Ordner seg garantert! [:D]

ORIGINAL: Gabriela

Hihi! Nei, der sier du noe! [:D][:D][:D] Jeg prøver igjen senere heter det! Ordner seg garantert! [:D]

hihihihi[;)][;)][:D][:D][:)][:D][:)][8D][8D]

Hihi. Moro! [:D] Jada, kom meg ned i 58-59 etter forige fødsel, så skal klare det nå og! Har igrunn alltid veid det jeg...[;)]  Ser så forferdelig dumt ut når kiloene bare sitter rundt mage/rompe/lår, så tror jeg må dit igjen... [;)]

Hehe, I know. Bare at her legger kiloene seg kun på magen og puppene! Nice.... [:-]

Back
Topp