hva skjer??

mami3

Gift med forumet
gutten min har jo vært kjempe flink til å legge seg..men i dag du,halleluja sier nå bare jeg altså..han la seg som han pleier også en time senerer så blei han vekkt av noe bråk her for vi har fått besøk..etter det så skulle han ikke sove..men etter litt om og men med pupp og greier så fikk jeg han til å sove igjen etter 1 time[&:] men nå ligger han pina meg dausken og griner i søvne?????????[&:][&:]jeg hører han,går opp og når jeg kommer inn så sovenr han så søtt atte..så går jeg ned igjen også går det en liten stund så byner han igjen...lurer fært på ka det er som plager han..kan det være tenner???han har vært helt ekstrem med å spytte ut tutten (og han er gla i tutten) og putte fingra i munn i stede?..han pleier å bli drit forbanna når han blir vekkt på dagen,han må våkne selv..lurer på om det kan være det og...han blei jo vekt...

uff belei litt langt detta..men er så ekkelt og ikke vite hva som plager ham[:(]
vel,nå sover han godt har ikke hørt noe der på 20minuter..får håpe han får en go natt søvn..

Nå er ikke jeg så veeldig inne på horoskop og stjernetegn og sånn... Men har hørt at fiske babyer ikke er så gode på rutiner og sånn.. De liker å gjøre som det passer dem[;)] 

-Og så at de er kreative, lekne, hengivne, følsomme... Sååå gode de er [:)]

[:D][:D][:D]

Back
Topp