Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta pause noen dager og prøv igjeneg har en som nekter spise middag
![]()
Hun gir vel beskjed om ho er sulten.. Så for noen få dager er nok ikkje grunn til bekymring..Men får hun nok mat bare med noen måltider pupp og mme (hipp 2) i tillegg? Kan jo prøve å amme litt oftere når jeg er hjemme.
Jeg fullammer forutenom 2-3 brødskivebiter og 2-3 ts med grøt med fruktmos. Hun vokser og legger på seg helt fint, og er mett og tilfreds. Dersom din har sluttet med grøt er hun jo vant til mer mat, så det kan hende hun krever pupp/flaske oftere, men det merker du jo. Prøv med noe annet i en periode.Men får hun nok mat bare med noen måltider pupp og mme (hipp 2) i tillegg? Kan jo prøve å amme litt oftere når jeg er hjemme.
Jeg fullammer forutenom 2-3 brødskivebiter og 2-3 ts med grøt med fruktmos. Hun vokser og legger på seg helt fint, og er mett og tilfreds. Dersom din har sluttet med grøt er hun jo vant til mer mat, så det kan hende hun krever pupp/flaske oftere, men det merker du jo. Prøv med noe annet i en periode.