Hva skjer?

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
De siste to dagene har ungen nektet å spise grøt, altså fast føde. Liker jo ingenting annet enda. Vil bare ha pupp og flaske. Noen forslag på hva som foregår...? ;)

Ta pause noen dager og prøv igjen :) eg har en som nekter spise middag :P

Ta pause noen dager og prøv igjen :) eg har en som nekter spise middag :P

Men får hun nok mat bare med noen måltider pupp og mme (hipp 2) i tillegg? Kan jo prøve å amme litt oftere når jeg er hjemme.

Men får hun nok mat bare med noen måltider pupp og mme (hipp 2) i tillegg? Kan jo prøve å amme litt oftere når jeg er hjemme.
Hun gir vel beskjed om ho er sulten.. Så for noen få dager er nok ikkje grunn til bekymring.. :) guttungen min nekter å ete middag og i dag har han kun spist tre grøt måltider og drukket vann til maten....

Jeg fullammer forutenom 2-3 brødskivebiter og 2-3 ts med grøt med fruktmos. Hun vokser og legger på seg helt fint, og er mett og tilfreds. Dersom din har sluttet med grøt er hun jo vant til mer mat, så det kan hende hun krever pupp/flaske oftere, men det merker du jo. Prøv med noe annet i en periode.

Jeg fullammer forutenom 2-3 brødskivebiter og 2-3 ts med grøt med fruktmos. Hun vokser og legger på seg helt fint, og er mett og tilfreds. Dersom din har sluttet med grøt er hun jo vant til mer mat, så det kan hende hun krever pupp/flaske oftere, men det merker du jo. Prøv med noe annet i en periode.

Kanskje hun er lei... Får prøve litt mer middagsmat kanskje. Vet hun liker smaken av brød, for hun får skalker som hun sutter på, men biter blir bare spy...

Min sluttet plutselig å spise han også, en periode. Ga han kun flaske i et par dager, så ville han ha grøt igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nurket er egentlig helt fornøyd med bare melk, hadde det ikke vært for vekten hans hadde jeg ikke presset så mye på med fast føde :) Men han gikk ned uten...

Back
Topp